Запас ходу 702 км та зарядка до 80% за 10 хвилин: представлено оновлений Xpeng P7i
XPeng Motors вивела на ринок оновлену версію седана P7 — 7i. Зовні новинку можна ідентифікувати тільки по оформленню передньої частини кузова та більш яскравим фарам зі збільшеною дальністю освітлення. Як кажуть у компанії, довжина світлого променя збільшена на 20%. Також у районі фар з’явилися два лазерні далекоміри LiDAR. Кузовну палітру доповнили відтінками: Interstellar Green та Crescent Silver.
У салоні — нове рульове колесо із підігрівом, система ароматизації, вертикальна підставка для бездротової зарядки та два роз’єми Type-C потужністю 60 Вт (спереду та ззаду). Також седану дісталися нові сидіння зі зручнішими підголовниками та підігрівом, додаткові динаміки для водія та ряд інших «фішок».
Модернізований Xpeng P7i оснащений операційною системою Xmart OS 4.0 й мобільною платформою Qualcomm Snapdragon SA8155P. Седан укомплектований «фірмовою» системою допомоги при керуванні другого поколінням (XNGP). Комплектація Max оснащена двома чіпами Orin-X та 31 датчиком, а комп’ютерна система дозволяє обробляти 508 трильйонів операцій за секунду (TOPS). Для порівняння, у попередника обчислювальна потужність складає лише 30 TOPS.
Базовий Xpeng P7i оснащений силовою установкою віддачею 276 к.с. та 440 Нм. Час прискорення від 0 до 100 км/год — 6,4 секунди. Запас ходу 702 км у вимірювальному циклі CLTC. Топова двомоторна версія пропонує 473 к.с. та 757 Нм. Час розгону 0-100 км/год за 3,9 секунд. Запас ходу — 610 км.
XPeng P7i, як і раніше, базується на звичайній 400-вольтовій платформі, але потужність зарядки збільшена із 90 до 175 кВт. За даними виробника, від 10 до 80% ємності батарея седана поповнюється лише за 10 хвилин.
У Китаї оновлений XPeng P7i коштує від 35 880 до 48 800 доларів у залежності від комплектації.