Відомий британський дизайнер та підприємець Ян Каллум показав дорожню версію купе Jaguar С-X75, перероблену з концептуального авто 14-річної давності. Автомобіль виділяється стильним інтер’єром та екстер’єром у сучасному стилі.
Концепт Jaguar C-X75 2010 року так і не був запущений у виробництво, але у колекціонерів збереглося чотири екземпляри з фільму про Джеймса Бонда 2015 року «007: Спектр». Британська фірма Callum Design, заснована колишнім дизайнером Jaguar та творцем C-X75 Яном Каллумом, взялася за перероблення другого екземпляра концепту, включаючи зовнішні покращення, активну аеродинаміку, перероблену трансмісію та модернізацію інтер’єру.
Раніше, у лютому цього року, компанія Callum Design вже працювала над адаптацією першого з чотирьох концептів для використання на дорогах загального користування. Нова робота Каллума виглядає ще статечніше завдяки широкому спектру модифікацій.
«Ми об’єднали побажання клієнтів із ретельно продуманими рішеннями, щоб довести C-X75 до того результату, на який він завжди заслуговував», – коментує свій новий проєкт Ян Каллум.
Команда майстрів Callum Design витратила понад 1000 годин на вдосконалення кузова. Щілини між панелями були зменшені, а автомобіль був перефарбований у колір Willow Green. Інші деталі включають матові алюмінієві окантовки вікон, поліровані металеві грати, виготовлену на замовлення кришку заливної горловини та акценти з вуглецевого волокна ззаду. Також автомобіль отримав нові задні ліхтарі, а вихлопну трубу прикрасило гравіювання емблеми C-X75.
Суперкар став не тільки красивішим, але й ефективнішим. Новий пакет активної аеродинаміки підвищує стійкість та керованість, а також має функцію повітряного гальма. Від прототипу 2015 року новинка успадкувала 20-дюймові та 21-дюймові легкосплавні диски.
Спартанський салон перетворили на розкішний, сучасний та комфортний простір. Приладова панель та центральна консоль були змінені, поряд з установкою нового кермового колеса та ківшеподібних сидінь, оброблених шкірою від Bridge of Weir темно-зелених та кремових тонів.
Тактильні поворотні елементи управління на центральній похилій консолі оснащені вбудованими сенсорними екранами, а всі інші функції управляються тумблерами на стельовій панелі. У купе з’явилися бездротове заряджання, нова аудіосистема, інтеграція Apple CarPlay, а також цифрове дзеркало заднього виду. Інженери Callum Design додали систему кондиціювання повітря та покращили шумо- та звукоізоляцію суперкара.
Jaguar C-X75 зберіг оригінальний 5-літровий V8 з наддувом, а в парі з ним працює нова сучасна 7-ступенева коробка з подвійним зчепленням, яка відправляє всю потужність мотора до задніх коліс. Нове програмне забезпечення та електроніка роблять суперкар зручнішим для повсякденної їзди, а спортивний режим дозволяє повною мірою оцінити потенціал машини.
Налаштування підвіски змінили підвищення їздового комфорту та керованості. Крім того, було додано гідравлічну систему підйому передньої частини, що дозволяє долати круті пандуси або “лежачі поліціянти”.
Каллум не розкрив вартість оновлень для другого прототипу Jaguar C-X75, але така робота коштує недешево. Чи відвідають власники двох прототипів, що залишилися, британську фірму для аналогічного індивідуального доопрацювання, поки не повідомляється.