На водородное топливо перевели восьмицилиндровый бензиновый двигатель Toyota 2UR-GSE
Відомий виробник мототехніки Yamaha представила водневий двигун, розроблений на замовлення Тойота. Йдеться про модернізовану версію 5,0-літрового бензинового V8 Toyota 2UR-GSE, який вперше дебютував у 2008 році. Ним комплектували окремі моделі Lexus.
Цей мотор цікавий тим, що водень у ньому спалюється, як звичайний бензин. За таким самим принципом працює двигун Toyota Corolla Sport для кільцевих перегонів Super Taikyu Series Powered by Hankook. Фінальний етап цих перегонів, що проходив на треку в Окаямі, і став місцем презентації водневого 2UR-GSE.
Агрегат оснащений особливими головками циліндрів Yamaha, спеціальними титановими клапанами, комбінованою системою уприскування палива, впускними і випускними колекторами. Ще одна особливість водневого мотора — гарний звук, який забезпечують вісім випускних труб, що сходяться в одну. Його віддача — 456 к.с. і 540 Нм. З викидів — тільки чиста водяна пара і це, мабуть, найголовніший його плюс.