“WOW КАСКО” від VUSO: Інновації і сервіс українського страхування
Страховий сектор України не залишається осторонь від інновацій і продовжує приємно нас вражати новими страховими продуктами і якісним обслуговуванням. Відповідно до вимог своїх клієнтів, страхові компанії пропонують страхові програми, які задають нові тренди.
У вересні 2023 року компанія “VUSO” вивела на ринок свій новий продукт під назвою “WOW-КАСКО”, який повністю змінив сприйняття захисту автотранспорту та зробив сервіс головною перевагою. Більше про новий вид страхування розповів директор Департаменту врегулювання моторних ризиків СК “VUSO” Максим Рянський.
- WOW-КАСКО – це про потужний сервіс та швидке врегулювання. Яким чином ви будете це забезпечувати, зокрема в умовах війни?
Безумовно, війна внесла свої корективи, як в наше повсякденне життя, так і в бізнес. Забезпечення сервісу в умовах війни – це складне завдання, яке стоїть перед кожним з членів нашої команди, і успіх залежатиме від нашої підготовки та спроможності адаптуватися до нових реалій. Саме тому, ми постійно змінюємо, трансформуємо та вдосконалюємо наші бізнес-процеси так, щоб вони були більш гнучкими і могли адаптуватися до змінних умов. Саме цими принципами ми й керувалися, коли створювали бізнес-процес врегулювання подій по WOW-КАСКО.
- Як відбуватиметься врегулювання? Чи можливо це зробити дистанційно?
Бізнес-процес врегулювання подій, які трапилися у клієнтів з опцією WOW-КАСКО, вибудуваний таким чином, щоб якомога менше залучати до нього клієнта. Сервіс-менеджер страхової компанії, який буде займатися врегулюванням події, самостійно приїде на огляд до клієнта в обумовлений час та місце. У випадку необхідності дефектування авто на СТО, наш експерт може самостійно доставити авто клієнта на СТО та після проведення дефектування повернути його клієнту. Також, той же спеціаліст страхової компанії буде самостійно комунікувати з СТО щодо термінів поставки необхідних для ремонту запчастин та термінів самого ремонту. Після готовності СТО приймати авто в ремонт, фахівець VUSO може самостійно, без участі клієнта, доставити авто на станцію технічного обслуговування для подальшого проведення ремонту, а після проведення ремонтних робіт – перевірить якість виконаного ремонту та доставить відремонтоване авто клієнту.
- Чому клієнт може довіряти працівникам VUSO, яким віддає своє авто?
Страхова компанія зацікавлена в тому, щоб авто клієнта було доставлено в цілісному стані, оскільки ми несемо повну відповідальність під час доставки авто. У випадку можливих під час доставки автомобіля клієнта пригод, страхова компанія зобов’язується оплатити відновлення авто в повному об’ємі за власний рахунок.