Цього тижня в Техасі три пілотеси визначатимуть найсильнішу на СОТА у рамках подвійного вік-енду. А отже можна пригадати, яким чином одна з учасниць першості спромоглася долучитися до протистояння між британками Джеймі Чедвік та Еліс Павелл.
Отже, Спа та успіх Емми Кіміляйнен…
Бельгія, безперечно, стала найбільш драматичним етапом в історії змагань. І, як пізніше виявиться, не лише для Серії W. Спершу Іріна Сідоркова отримала позитивну пробу тесту на COVID-19 та віддала місце у кокпіті боліду Tatuus-Alfa Romeo 318 Ґосії Рдест. Полячка особливо нічим впродовж змагань не відзначилася, на відміну від 6 учасниць кваліфікації. За умов підсилення дощу Сара Мур підслизнулася на внутрішньому бордюрі в «О Руж» та розбила болід на відбійниках з протилежного боку траси. Одразу за нею рухалися Еббі Ітон, Белен Ґарсія, Аюла Оґрен, Бейтске Віссер та Фаб’єна Вольвенд. Якби цей інцидент не виглядав зі сторони, проте завдяки системі безпеки навколо голови HALO жодна із гонщиць не постраждала. Хоча Оґрен та Віссер доправили до шпиталю для додаткових обстежень. А враховуючи що усю важкість удару прийняли на себе боліди, команда M. Forbes Motorsport не прийняла участь в суботній гонці.
Чому відбулася ця подія? Давайте розбиратися…
Спа, доволі непроста траса, за дощових умов стає дуже непередбачуваною На підході до зв’язки поворотів «О Руж – Радійон» перепад висот складає 35 метрів. Плюс завжди слизькі відбійники, що на собі подібним чином перевірив Карлос Сайнс. Притому, що гонщики Formula 1 ще до старту кваліфікації мають цілих чотири години на три серії вільних заїздів (попри свій щорічний візит сюди!). У Серії W, яка приїздить сюди вперше, на практику є лише 30 хв, а тоді 30 хв – для кваліфікації. Вочевидь, що відсиджуватися в боксах, що роблять пілоти Ф-1, для значно менш досвідчених гонщиць, які мають багато чому навчатися для прогресу, жодним чином не варіант. Тому логічно, що усі перебували на трасі у той момент. Від моменту втрати контролю боліда Сарою Мур до завершальної крапки від Фаб’єни Вольвенд минуло 11 секунд. За подібних обставин в Ф-1 на трасі було лише два авто, тож коли Сайнс розбив болід, Себастьяну Феттелю ще пару кілометрів тільки їхати до «О Руж» було. І годі й уявити, як виглядала б ситуація, якщо для після 0,5-годинного ознайомлення усі 20 болідів першої Формули одночасно вирушили на кваліфікацію… Хоча є ідея, що ролик про дюжину розбитих авто на YouTube був би у топі за переглядами. До речі, через аварію пілота Ferrari старт гонки Серії W і було відкладено.
Так чи йнак, але добре, що все обійшлося…
Надалі, уперше в сезоні авторка найкращого часу під час вільних заїздів та кваліфікації, Джеймі Чедвік, не змогла продовжити традицію перемог за таких умов. Натомість, Емма Кіміляйнен, найбільш досвідчена пілотеса серії, відчувала контроль над болідом краще за суперниць. Вона зі старту (вірніше, з моменту, коли автомобіль безпеки нарешті відпустив пелетон у бій) випередила Кейтлін Вуд, а пізніше позмагалася та почергово обігнала обох лідерок загального заліку – Еліс Павелл та вищезгадану Чедвік відповідно. Павелл на останній хвилині ще й подіум втратила на користь Марти Ґарсії. Топ-4 гонщиць подарували дійсно захоплюючу боротьбу. Кейтлін Вуд, на відміну від суперниць, проводила лише другу гонку в сезоні, але здобула 5-е місце – найкраще серед резервісток команди Puma цьогоріч. Справжній «камбек» продемонструвала Фаб’єна Вольвенд, яка була учасницею кваліфікаційного завалу, але під час гонки зуміла за кілька поворотів до фінішу Нерею Марті в боротьбі за сьоме місце. Рівно в пів-секундах попереду фінішувала Джессіка Гоукінз. А десятку замкнули японка Мікі Койяма та Еббі Ітон, якій також не пощастило в суботу.
Перша перемога в сезоні дозволила Еммі Кіміляйнен зачепитися за топ-3 сезону, але щоб по-справжньому натиснути на двох британок на чолі, потрібно було продовжувати демонструвати переможний темп на Зандфоорті…
Напоминаем, что гонки W Series в Украине эксклюзивно показывает Первый Автомобильный телеканал. Партнером трансляций на телеканале является компания Philips Automotive.