Рекордными в прошлом году были и показатели экономии топлива
Агентство з охорони навколишнього середовища США (EPA) опублікувало щорічний звіт про тенденції автомобільної галузі, в якому 2022 рік названий знаменним для транспортного сектору. Причин для цього одразу дві. Торік економія палива сягала рекордно високого рівня, а викиди СО2 були рекордно низькими. І це незважаючи на те, що американські автомобілі стають більшими та потужнішими.
За даними EPA, з 2021 по 2022 рік середня економія палива збільшилася на 0,26 км на літр. Це вдвічі перевищує середньорічний приріст за останні 10 років. Причому кожен сегмент продемонстрував найкращу ефективність за всю історію. Але найбільше підвищити економічність у 2022 році вдалося позашляховиками — 1 км на літр.
Завдяки гібридам та електромобілям середня економія палива у галузі покращилася на 0,5 км на літр. З огляду на зростання попиту на «зелені» автомобілі очікується, що результати 2023 року будуть ще кращими.
Передбачувані реальні викиди СО2 для всіх нових автомобілів знизилися на 3% порівняно з минулими роками і наразі найнижчі за всю історію. За даними EPA, з 2004 року викиди CO2 скоротилися на 27%, а економія палива зросла на 35%.
Як повідомило агентство, у 2022 році вимогам програми з викидів парникових газів відповідали усі 14 великих автовиробників. Хоча General Motors та Mercedes-Benz для цього довелося купувати квоти на викиди у Tesla. Автовиробником із найнижчою економією палива в галузі експерти EPA назвали альянс Stellantis.