
Другий тест претендентів "Автомобіль року в Україні 2022"
Днями відбулися другі попередні тести претендентів на звання “Автомобіль року в Україні 2022”. Здавалося б, зовсім недавно проходив перший пробіг, але ось вже нові моделі готові до випробувань! Хоча, враховуючи оновлений формат акції, це й не дивно. При цьому цього разу їх зібралося більше, а сам пробіг відбувся на новій мальовничій локації.
Цього разу разом зібралися новинки від французьких, японських, китайських і німецьких виробників. Серед них були як оновлені версії, так і повністю нові генерації відомих нам моделей. Звичайно ж, були гібридні версії і електромобіль.
Віддаючи данину сучасним трендам, з нього і почнемо! Отже, Mercedes-Benz EQA. На сьогодні це найкомпактніший електрокросовер Mercedes-Benz, і на мій погляд, найбільш гармонійний. Стильний і лаконічний, він створений за всіма канонами німецького преміального бренду і водночас вже хизується фірмовими рисами бренду EQ. Це фірмові смуги світлодіодних габаритних вогнів не тільки ззаду, а й спереду. Свої акценти розставив і AMG-пакет. На тести “Авто Року приїхала версія EQA 250. А отже, тут електромотор потужністю 190 к.с. і привід на передню вісь. Водночас батарея на 66,5 кВт*год забезпечує запас ходу на 486 км за циклом WLTP. І вже в найближчому майбутньому з’являться більш потужні і повнопривідні EQA 300 4Matic (228 к.с.) і ERA 350 4Matic (292 к.с.).
Оновлений Сitroen C3 Aircross хизувався новим оформленням передньої частини з підкреслено фактурним бампером. Саме передня частина автомобіля з його новою решіткою радіатора і оптикою змінилася найбільше. Модель, як і раніше, залишається доволі практичною за своїх невеликих розмірів. А в якості силових агрегатів пропонуються як дизельні, так і бензиновий мотори.
А ось новий Citroen C4 повністю змінився! З класичного хетчбека він трансформувався в крос-купе, ну або як мінімум в хетч-кросовер. Стрімка лінія даху, виразна оптика в новому стилі Сітроен і незвичайне оформлення салону. Його архітектура разюче відрізняється від звичної нам, втім, сітроенівці як завжди вірні собі. До речі, багажник цілком на рівні, враховуючи довжину автомобіля 4.35 метра. Його обсяг становить 380 літрів. Наразі двигунів для українського ринку два: 1.2 PureTech на 100 к.с. або 155 к.с. і 1.5 BlueHDi на 130 конячок..
Ще один представник французької автомобільної школи – DS7 Crossback E-Tense. Це гібридна версія кросовера DS7 з батареєю на 13,2 кВт*год і можливістю рухатися тільки на електротязі в районі 50 км. Також повний привід забезпечує реалізацію формули 4х4. Докладніший тест-драйв DS7 Crossback E-Tense читайте в нашому тест-драйві.
Haval продовжує знайомити нас зі своїми новинками і цього разу привіз великий HAVAL H6, свій повнорозмірний кросовер. Зовні і в салоні все справляє враження, та й за рівнем оснащення солідно (шкіряний салон, великі дисплеї в салоні, система утримання в смузі, адаптивний круїз-контроль). Залишилося тільки перевірити автомобіль під час тесту! Під капотом тут 2-літровий турбомотор і 204 к.с. сил потужності. Порадувало, що є вибір комплектацій і повного приводу в декількох з них.
Honda Jazz — це вже третє покоління відомого міського хетчбека. Зазнавши еволюційні і революційні зміни, в четвертому поколінні він став ще більш стильним і функціональним. А ще отримав цікавий гібридний привід. Він налаштований таким чином, що ДВЗ потужністю 98 к.с. Виробляє електроенергію для електромотора, а той, у свою чергу, обертає передні колеса. Система трансформації Magic Seats, звичайно ж, збережена!
Mercedes-Benz C-Class – це автомобіль, який представлення не потребує. Улюблена в Європі модель у новому поколінні має підкреслену спортивність, але не втратила харизми Mercedes-Benz. На висоті і керованість з динамікою. Так, на тесті побувала версія з 200 4MATIC потужністю 204 к.с., частину з якої забезпечує система EQ Boost, адже двигун тут лише на 1.5 літра. Вражає і рівень оздоблення салону і опрацювання деталей, причому це була далеко не максимальна комплектація. Є і більш потужні модифікації (до 258 к.с.), а незабаром з’являться версії AMG.
Японський кросовер Mitsubishi Eclipse Cross зазнав модернізації і сильно оновився зовні. Дизайнери попрацювали над передньою частиною машини, додавши їй типово японських акцентів і фірмові блискучі “бумеранги”, а задня частина перетворилася настільки, що позбулася характерної деталі – подвійного скління кришки багажника. Водночас кросовер став більшим, і у нього тепер більший багажник. До турбомотора 1.5 додався і атмосферний двигун 2.0 тієї ж потужності – 150 к.с.
Opel Mokka у другому поколінні повністю змінився! Стиль, форм-фактор, платформа – тепер це інший автомобіль. Яскравий і цікавий, його пропонують із двигунами 1.2 PureTech на 100 або 130 к.с., Із “механікою” або “автоматом” на 8 ступенів. Найближчим часом ми більш детально розповімо про цю новинку!
Peugeot 5008, як і Subaru Outback, сповідують сімейні цінності – просторі, місткі та добре оснащені, вони завжди готові вирушити в подорож і назустріч пригодам. Фішкою 5008 є 7-місний салон, причому сидіння третього ряду можуть непомітно ховатися в підлозі. Ну а новий Outback тепер ще більше готовий до наших доріг і напрямків.
До початку голосування громадського журі, а це початок грудня, залишається небагато часу, але достатньо ймовірно, що ми з вами побуваємо на ще одному попередньому пробігу претендентів на звання “Автомобіль року в Україні”.
Генеральний партнер компанія “Тотал Україна”
Фінансовий партнер Credit Agricole bank
Страховий партнер ARX
Офіційний партнер дитячої безпеки компанія Cybex