Легендарный гоночный спорткар для дрэг-рейсинга СOPO Camaro стал электрическим и получил мощность в 700 «лошадей».
Гоночне купе СOPO Camaro – легендарне ім’я у світі дрег-рейсингу. Днями йому виповнилося 50 років. І щоб відсвяткувати цю пам’ятну дату, компанія Chevrolet вирішила створити концепт спорткара-іменинника, оснастивши його електричним приводом.
Електромодифікацію назвали eCOPO Camaro і вперше показали в Лас-Вегасі на шоу SEMA.
Осучаснене гоночне купе замість бензинового 8-циліндрового «серця» отримало пару електромоторів BorgWarner HVH 250-150 сукупною потужністю 700 к.с. (522 кВт) і 814 Нм обертового моменту. А ось автоматичну коробку передач Turbo 400 в авто залишили такою, як і раніше. Те саме з трансмісією: 3-ступінчастий автомат, карданна передача і задній диференціал у картері нерозрізного моста.
Акумуляторних блоків у eCOPO Camaro чотири – два встановлені замість заднього сидіння, ще два – в багажнику. В результаті такого розміщення важких батарей гоночний електромобіль має майже ідеальний розподіл маси по осях зі зміщенням 56% маси автомобіля на задню вісь. Ємність акумуляторів, на жаль, невідома, а ось те, що тягова батарея у eCOPO Camaro працює під напругою 800 Вольт, – це досі нечувана «фішка».
Хоча доопрацювання і випробування електромобіля поки ще тривають, Chevrolet очікує, що її нове електричне дітище зможе проїжджати спринтерські чверть милі (402 м) з місця всього за 9 секунд. Для порівняння – подібні здібності спортивної версії Tesla Model S P100D менше на пару секунд.
Втім, поки що eCOPO Camaro – це тільки концепт, але, за словами представників General Motors, усі вдалі моменти електромобіля в майбутньому зможуть перекочувати і на звичайні версії авто.