На дилерській конференції, на якій були присутні генеральний директор Volvo Cars Джим Роуен та комерційний директор Бьорн Аннуолл, автовиробник пообіцяв представити 10 нових та оновлених моделей протягом наступних 24 місяців. Volvo представила оновлений великий кросовер XC90, а дилери змогли випробувати новий компактний електрокрос EX90, який надійде у продаж цього року.
Також у розробці знаходяться електричний кросовер середнього розміру EX60, седан ES90 і новий гібридний кросовер, що підключається, з великим запасом ходу. У глобальному масштабі Volvo планує щорічно випускати нову модель та проводити оновлення модельного ряду протягом наступних 8 років.
З урахуванням істотного падіння продажів електричних моделей і одночасне зростання збуту гібридів, що підключаються, у Volvo скоригували плани на майбутнє. Зокрема, вона відмовилася від повного переходу на електротягу до 2030 року. Скориговані плани припускають, що на PHEV і BEV будуть припадати щонайменше 90% продажів. Volvo продовжить інвестувати у свої “м’які” і гібриди, що підключаються на базі моделей XC90 і XC60. Модернізація передбачає використання енергоефективних електродвигунів та досконаліших акумуляторів.
Нові PHEV з великим запасом ходу від Volvo будуть засновані на платформі архітектури продукту першого покоління, що масштабується, або SPA1, яка лежить в основі кросоверів XC90 і XC60. За словами Еріка Северінсона, директор з продуктів і стратегії Volvo, запас ходу нових PHEV на електриці значно виросте в порівнянні з 53 км у XC90. “SPA1 – дуже гнучка архітектура”, – сказав Северінсон. “Ми можемо продовжувати модернізувати SPA1 до PHEV з ще більшим запасом ходу”. Кросовери XC90 та XC60 також отримають нові акумулятори зі збільшеним запасом ходу, енергоефективних електродвигунів та технологічної основи, які Volvo розробляє для своїх електромобілів наступного покоління.
Оновлений флагман XC90 відрізняється покращеною підвіскою та дизайнерськими рішеннями від EX90. Аналогічні оновлення заплановані для електрифікованих XC60 та XC40.
Електромобілі Volvo наступного покоління дебютують із седаном ES90 наступного року. ES90 конкуруватиме з Tesla Model S, Mercedes-Benz EQE та BMW i5 і стане останньою моделлю на базі платформи SPA2. Електромобіль пропонуватиметься у варіантах з одним та двома двигунами та повинен проїжджати від 480 до 645 км на одній зарядці.
За ES90 має наслідувати кросовер EX60 у 2026 році. Ця модель та майбутні електромобілі будуть використовувати платформу SPA3 та оснащені електродвигунами Volvo власної розробки нового покоління. Volvo заявила, що прагне 93-відсоткової ефективності з новими двигунами, порівняно з 85% у її перших електромобілях і 91% зараз.
Моделі на базі SPA3 будуть мати щільніші акумуляторні елементи, які забезпечать більший запас ходу. Акумуляторна батарея стане частиною конструкції кузова автомобіля, що знизить вагу та вартість та створить більше внутрішнього простору.