Volvo відключила росіян від своїх онлайн-сервісів
Volvo наслідувала приклад BMW, Mercedes-Benz та концерну Volkswagen й відключила росіян від своїх онлайн-сервісів. Про це стало відомо із сайту власників автомобілів бренду. Офіційні ділери вже визнали, що не можуть виконати деякі роботи. Наприклад, перепрограмувати ключі нових автомобілів. Власникам старих моделей пощастило більше, вони такої проблеми не мають.
При цьому остання версія програми Volvo Cars не працює у всіх. Таким чином «щасливі» власники шведських «легковиків» втратили можливість дистанційно замикати/відмикати замки та регулювати температуру в салоні. Також більше немає можливості з телефону контролювати такі параметри, як рівень палива у баку або заряд батареї електромобіля.
Офіційної заяви компанії про відключення сервісів не було. Російський сайт Volvo все ще функціонує, але замовлення на автомобілі не приймаються й постачання не здійснюються. Там, як і раніше, розміщений QR-код на завантаження застосунку в App Store та Google Play, але при спробі встановлення спливає повідомлення «застосунок недоступний у вашій країні або регіоні».