X

Volkswagen випустить одразу чотири потужні моделі у 2020 році

Golf 8 от Volkswagen дебютировал довольно давно и теперь, наконец, компания анонсировала выход всех "подогретых" модификаций модели

Volkswagen не перестає радувати своїх шанувальників стрімким зростанням потужності своїх автомобілів. Усі ми знаємо, що зовсім нещодавно виробник випустив досконале нове, 8-ме покоління свого Golf, і вже скоро ми побачимо серйозні модифікації цього красеня.

Первістком у “підігрітій” серії стане Golf GTI, дебют якого заплановано на Женевський автосалон, де разом з бензиновою версією, компанія представить широкій публіці дизельну модифікацію GTD. Слідом за цією подією на фестиваль швидкості в Гудвуді прибуде найстарший автомобіль лінійки – Golf R. Автомобілі серйозно набрали в сенсі технічних характеристик та показників, і ви можете ознайомитися з ними детальніше.

Вишенькою на торті стане модель GTE, яка орієнтована на низький рівень викиду і оснащена гібридною силовою установкою. На відміну від цивільної версії, в якій 48В електрична архітектура базується на 1.5-літровому TSI, в основу електричного GTE ляже 2.0-літровий двигун від старших моделей марки. Він покликаний суттєво збільшити тягу з низів, що дасть хорошу надбавку до динаміки, враховуючи, що на цей принцип орієнтований і двигун TSI, який видає максимальний крутильний момент уже на перших тисячах обертів.

Новий Golf GTI спирається на доопрацьовану версію платформи MQB нинішньої моделі, в якій використовується передня підвіска McPherson і багатоважільна задня підвіска в поєднанні з адаптивним керуванням демпферами. Інженери, які беруть участь у розробці нового автомобіля, кажуть, що велику увагу було приділено точності рульового керування. Електромеханічна установка вихідної моделі була серйозно перероблена, щоб забезпечити їй додаткові рівні зворотного зв’язку і якісніший відгук. Є ще один факт, який, на жаль, не може нас радувати: Golf більше не буде 3-дверним. Однак, може це і на краще.

Читайте також:
Volkswagen готує дуже красивий універсал