Компания Volkswagen начала ребрендинг и показала свой новый логотип на автомобиле
Німецький автоконцерн Volkswagen ще у вересні минулого року представив свій новий логотип. Однак на відміну від компанії BMW, яка також презентувала оновлену емблему, він все ж розмістить його на своїх автомобілях. Першим модернізований логотип отримає кросовер Volkswagen Atlas Cross Sport 2020 модельного року.
Новий логотип став сучаснішим і менш громіздким. Він отримав плаский двомірний дизайн із більш вузьким шрифтом літер і кругової смуги. У компанії його називають “цифровим”, оскільки він скорочений до основних елементів і має легший і зрозуміліший вигляд.
Volkswagen проведе ребрендинг в усьому світі, а почнеться він зі штаб-квартири марки у Вольсфсбурзі. До середини поточного року компанія має намір змінити емблему на 10 тисячах дилерських центрів і представництв у 154 країнах світу. Після цього вона розпочне заміну логотипів на всіх автомобілях марки, які залишили дилерські центри починаючи з 2019 року. За підрахунками компанії, це близько 6,2 мільйона авто в усьому світі.