Австралийское подразделение Volkswagen использовало дополненную реальность для увеличения продаж автомобилей в интернет-магазине
Австралійський дилер Volkswagen знайшов спосіб збільшити продаж в умовах сучасних обмежень. Із цією метою побудували макет типового дилерського центру марки висотою 28 см, всередині якого розташувався весь модельний ряд Volkswagen. Плюс такого центру в мобільності: його можна переносити і встановлювати в будь-якому місці.
Опинитися “всередині” і зробити віртуальну прогулянку шоурумом можна за допомогою QR-коду. Для цього автори міні-салону застосували можливості доповненої реальності (AR). Використовуючи ці функції, можна повністю налаштувати автомобіль, ознайомитися з інтер’єром і оформити покупку. Щоправда, поки що доступні тільки дві моделі – T-Roc і T-Cross. Пізніше лінійку обіцяють розширити. Також у клієнтів з’явиться можливість забронювати тест-драйв.
“Багато людей ніколи не думали, що австралійці готові купувати автомобілі онлайн. Але успіх нашого інтернет-магазину підтверджує це. Запуск найменшого у світі дилерського центру Volkswagen і наш досвід доповненої реальності спрямовані на те, щоб зробити купівлю автомобіля в Інтернеті простішою і зручнішою. Ми робимо все, щоб австралійці змогли знайти, протестувати і потім укомплектувати ідеальний для себе автомобіль”, — прокоментував роботу віртуального міні-центру директор Volkswagen Australia щодо роботи з клієнтами та маркетингу Джейсон Бредшоу.
За даними компанії, завдяки такому нетрадиційному підходу до продажу австралійський дилер Volkswagen із квітня 2020 року продав в інтернет-магазині понад 460 автомобілів на суму приблизно 26 мільйонів доларів. На тлі такого успіху можна очікувати появи подібних дилерських центрів VW Group і в інших країнах.