Такая судьба коснется тех рынков, где планируют разрешить продажу только электрокаров и запретить автомобили с ДВС
Нова ера електрокарів виявила слабкі сторони деяких автовиробників. Для багатьох це непростий крок. Деякі компанії вже давно використовують платформи, призначені для електрокарів, будують і розширюють зарядні мережі. В окремих країнах власникам “зелених” автомобілів надають пільги. Але незважаючи на всі ці плюси, є один суттєвий мінус — занадто високі ціни на електрокари. А Volkswagen навпаки, вирішив створити лінійку доступних електромобілів. Саме така роль дісталася сімейству ID.
Виробник вважає, що такі автомобілі будуть затребувані на ринках тих країн, уряди яких незабаром заборонять продаж авто з ДВЗ. Якщо точніше, йдеться про ринки європейських країн, що продовжують регулярно посилювати норми шкідливих викидів.
Глава Volkswagen з маркетингу та продажу Юрген Стакман вважає, що першими з таких ринків підуть легендарні Golf, Polo, Passat. Варто зазначити, що в історії марки Golf відіграє мало не ключову роль. При цьому електричної версії у цій моделі більше не буде.
У Volkswagen вирішили зупинитися на гібридних модифікаціях Гольф, Поло і Пасат. Таке рішення було ухвалено не випадково – виробник не хоче відбирати покупців у нового ID-сімейства. Незважаючи на все це, Юрген Стакман зазначив, що до того, як багато ринків закриються для автомобілів з ДВЗ, вони встигнуть представити Golf нового, дев’ятого покоління. Водночас виробник має намір показати і новий ID.3.
При цьому він зазначив, що не всі ринки зможуть відмовитися від автомобілів з ДВЗ найближчим часом. Це означає, що історія трьох відомих моделей Volkswagen може отримати продовження.