Перше покоління Phaeton було амбітним проектом Фердинанда Піха, тодішнього глави концерну. І модель випускали незважаючи на те, що вона була дуже невигідною. Самі поміркуйте, на кожній проданій машині марка не заробляла, а втрачала близько 28 000 євро.
Але навіть після краху першого покоління Volkswagen мав намір випустити друге покоління моделі. Але дизельгейт поставив на паузу їх наміри при запуску нового флагманського седану. Хоча і вже була проведена велика підготовча робота команди інженерів.
Недавно, щоб відзначити 20-річний ювілей з моменту появи моделі Phaeton, немці виклали фото вже готового, повністю робочого прототипу другої генерації Phaeton.
Про технічні параметри машини мало що відомо, крім того, що вона створена на платформі MLB, використаної також в моделях Touareg і флагманському седані Phideon, який продається на ринку Китаю.
Але, все ж, просочилася інформація, що модель Phaeton готові виключно з подовженою колісною базою. Тоді як перше покоління було зі звичайною і подовженою версією. Пояснення такого вибору досить просте. Машину не планували особливо просувати в Європі. Основними ринками повинні були стати США, Китай і Південна Корея. А там машини купують в основному «для заднього пасажира», якому важливий додатковий простір.
Для моделей Phaeton планували використовувати бензинові мотори від V6 до W12, а також турбодизельні V6 і V8. Не обійшлось би і без гібридної версії, яка мала складатись з бензинового V6 та електромотора. Сумарна потужність такої установки складала 455 к.с. Повідомляють, що плагін-гібридна версія PHEV повинна була отримати індукційну (безпровідну) зарядку акумулятора, яку вибавило власника преміального авто від необхідності возитися з набридливими кабелями.