Якщо на європейському ринку Volkswagen впевнено утримує конкуренцію, то змагатися з китайськими виробниками на ринку Піднебесної у німецького виробника не виходить. Тому спільно з компанією Xpeng він вирішив розробити нову платформу, щоб зробити електрокари, що випускаються, більш доступними і тим самим залучити нових клієнтів.
Нова електрична архітектура (CEA) має скоротити витрати на виробництво «зелених» авто на 40% порівняно з нинішньою платформою MEB. Вона використовуватиметься в таких електромобілях, як ID.4, і зробить їх доступними, як і електромобілі китайських брендів. Зазначається, що економію коштів буде досягнуто за рахунок скорочення майже на 30% кількості електронних блоків управління.
За даними видання Reuters, реалізувати проект мають намір до 2026 року. Саме до цього року електрокари на новій платформі, яка підтримуватиме Advanced Driver Assistance System (ADAS) та безперервне оновлення повітрям (OTA), почнуть надходити у продаж. Згідно з планами VW, першим буде кросовер. Згодом на ній створять ще чотири доступні моделі.