Volkswagen планує змінити правила гри у сфері заряджання електромобілів
Volkswagen розробляє нові електромобільні технології, які змінять правила гри. Зокрема, інноваційний центр німецького концерну у Ноксвіллі, штат Теннессі, США, розробляє більш безпечну та швидку бездротову зарядку.
У запатентованій новій конструкції котушки використовується інвертор із карбіду кремнію. Це дозволило збільшити потужність зарядки з 6,6 кВт у ранніх прототипах до 120 кВт. Надалі розробники розраховують довести потужність до 300 кВт.
Також концерн розробляє нові екологічні оздоблювальні матеріали, зокрема, на паперовій основі. При його виготовленні використовуються технології гарячого пресування, що застосовуються у виробництві термопластів, армованих целюлозним волокном. Як зазначається, новий матеріал здатен набувати різних форм та текстур. Наразі вивчається можливість його застосування у нових автомобілях концерну.
Одна з технологій американського центру вже впроваджена у серійне виробництво. Це новий вид пластику, армованого скловолокном, з якого виготовляють багажні двері кросовера Volkswagen Atlas/Teramont. Вони на 35% легші за колишні металеві. Новий пластик можна знайти у Bentley Continental та Lamborghini Aventador.
Також команда працює над структурою легших матеріалів для електромобілів. У цьому інженерам допомагає штучний інтелект. За допомогою алгоритму глибокого навчання їм вдалося розробити нову модульну структуру, що нагадує крихітні піраміди. Їх можна друкувати на 3D-принтері з рідкої смоли. Деталі, виготовлені з використанням цієї структури, витримують вагу у 30 000 разів більшу за власну.
Зокрема, цей матеріал підійде для рам, що утримують акумуляторний блок електромобіля. Як стверджується, виготовлений з нього корпус на 60% легший за звичайний сталевий. У той же час він має відмінні енергопоглинаючі властивості, що дуже важливо для безпеки. Крім того, це дозволить збільшити запас ходу.