Линейку бренда сократят до нескольких базовых моделей
Volkswagen розпочинає реалізацію нової стратегії підвищення прибутковості бренду — «Accelerate Forward | Road to 6.5». Один із її пунктів — скорочення лінійки до невеликої кількості базових моделей. Вже названо ім’я першої жертви цієї ініціативи — Volkswagen Arteon. За ним піде низка інших малопроданих моделей. Які саме не уточнюється.
У 2022 році продажі Arteon впали на 69%. На ринку США дилерам бренду вдалося реалізувати лише 1742 ліфтбеки. При цьому загальні продажі перевищили 301 000 одиниць. У першому кварталі цього року Volkswagen реалізував 528 автомобілів Arteon.
Також нова стратегія передбачає спрощення моделей та зменшення кількості варіантів конфігурацій. Наприклад, у Volkswagen ID.7 на 99% менше конфігурацій, ніж у Golf сьомого покоління. Крім того, зусилля зосередять оптимізацію використання виробничих потужностей. Це дозволить швидше реагувати на попит, що змінюється.
Контролювати реалізацію проекту «Accelerate Forward» | Road to 6.5» буде спеціально створений офіс. Цифра 6.5 у назві — це 6,5-відсоткова рентабельність продажів. Як стверджується, це дозволить компанії захистити майбутні інвестиції. Запустити програму планують до жовтня. Очікується, що її реалізація дозволить збільшити прибуток на 10 мільярдів євро.
Коли останній Volkswagen Arteon зійде з конвеєра, не поточнюється. У звіті за вересень 2022 говорилося, що останнім для ліфтбека стане 2024 модельний рік. Імовірно, його замінить нова повністю електрична модель.