X

Volkswagen Arteon став жертвою нової програми підвищення прибутковості

Линейку бренда сократят до нескольких базовых моделей

Volkswagen розпочинає реалізацію нової стратегії підвищення прибутковості бренду — «Accelerate Forward | Road to 6.5». Один із її пунктів — скорочення лінійки до невеликої кількості базових моделей. Вже названо ім’я першої жертви цієї ініціативи — Volkswagen Arteon. За ним піде низка інших малопроданих моделей. Які саме не уточнюється.

У 2022 році продажі Arteon впали на 69%. На ринку США дилерам бренду вдалося реалізувати лише 1742 ліфтбеки. При цьому загальні продажі перевищили 301 000 одиниць. У першому кварталі цього року Volkswagen реалізував 528 автомобілів Arteon.

Також нова стратегія передбачає спрощення моделей та зменшення кількості варіантів конфігурацій. Наприклад, у Volkswagen ID.7 на 99% менше конфігурацій, ніж у Golf сьомого покоління. Крім того, зусилля зосередять оптимізацію використання виробничих потужностей. Це дозволить швидше реагувати на попит, що змінюється.

Контролювати реалізацію проекту «Accelerate Forward» | Road to 6.5» буде спеціально створений офіс. Цифра 6.5 у назві — це 6,5-відсоткова рентабельність продажів. Як стверджується, це дозволить компанії захистити майбутні інвестиції. Запустити програму планують до жовтня. Очікується, що її реалізація дозволить збільшити прибуток на 10 мільярдів євро.

Читайте також:
Volkswagen готується вивести на ринок Європи новий кросовер

Коли останній Volkswagen Arteon зійде з конвеєра, не поточнюється. У звіті за вересень 2022 говорилося, що останнім для ліфтбека стане 2024 модельний рік. Імовірно, його замінить нова повністю електрична модель.