В третьем квартале 2022 года спрос на полутонные пикапы в США упал до 7,8%
Сегмент легких повнорозмірних напівтонних пікапів переживає свої найгірші часи, починаючи із 2012 року. За даними S&P Global, частка таких моделей у загальних продажах знижується понад два роки. У третьому кварталі 2022 року на такі пікапи припало 7,8% угод, а у жовтні — лише 7,5%. Це менше, ніж у будь-якому іншому кварталі, починаючи із третього кварталу 2012 року, коли продажі напівтонних пікапів склали 7,4% від загальної кількості. Примітно, що частка великовантажних повнорозмірних пікапів (3/4 тонни) залишається стабільною. До цієї категорії належать такі моделі як Chevrolet Silverado 2500HD, GMC Sierra 2500HD, Ford F-250 Super Duty, Nissan Titan XD та Ram 2500.
Зниження продажів напівтонних пікапів пов’язане із переходом на позашляховики. Як показали дослідження, частка домогосподарств, які володіють пікапам від Ford, Chevrolet або Ram за останній рік знизилася. Найбільш помітне падіння лояльності до Ram 1500. Якщо у червні 2019 року цю модель для повторної купівлі розглядали 54,7% власників, то за 2022 рік кількість охочих зменшилася на 9%, до 42,5%.
Заради справедливості варто відзначити, що не всі ці люди побігли купувати позашляховики, хоча їхня популярність зростає. Частина віддала перевагу комунальному транспорту. За 12 місяців минулого ходу цей сегмент зріс на 6%, до 41,6%. Експерти пов’язують це зі зниженням захворюваності на Covid-19.
У розпал епідемії, що припав на другий квартал 2020 року, попит на повнорозмірні пікапи в США досяг свого піку: 12,2% від загальних продажів нових автомобілів. Абсолютним лідером ринку був і залишається Ford F-Series. У 2022 році Ford реалізував 654 тисяч повнорозмірних пікапів цієї моделі. Для порівняння, за той самий період було продано близько 523 тисячі Chevrolet Silverado та 468 тисяч повнорозмірних моделей RAM.
Чи збережеться тенденція переходу від пікапів до позашляховиків по мірі їхньої електрифікації, експерти прогнозувати не беруться.