Первые «Хавалы» узбекской сборки появятся к концу 2023 года
Great Wall планує налагодити виробництво моделей бренду Haval в Узбекистані. Як заявили в компанії, угода про стратегічне співробітництво підписана з узбецькою автомобільною групою ADM Jizzakh. На її потужностях і збиратимуть китайські автомобілі.
Плановий річний обсяги виробництва — понад 10 000 одиниць. На цей рівень планують вийти у 2024 році. А перші товарні «Хавали» узбецького складання очікуються наприкінці цього року.
Наразі партнери вивчають можливість локалізації продуктів Great Wall в Узбекистані. Також у планах співпраця у галузі продуктів для транспортних засобів на нових джерелах енергії (NEV) та спільне виробництво двигунів внутрішнього згоряння.
Узбекистан — другий за величиною автомобільний ринок у Євразійському регіоні. Вийшовши на нього, Great Wall відкриє для себе нові можливості.
У червні компанія продала на внутрішньому ринку Китаю рекордні для себе 104 957 автомобілів. З них 59 007 одиниць або 56% — це моделі бренду Haval. Продажі компанії за межами країни того ж місяця склали 25 131 автомобілів. Це на 104,04% більше, ніж роком раніше, та на 15,21% більше, ніж у травні 2023 року.
Також рекордним червень для Great Wall став у сегменті автомобілів на NEV — 26 669 одиниць. Але це майже 10 разів менше, ніж у конкурента BYD (253 046 автомобілів), який оголосив про вихід на узбецький ринок у грудні 2022 року. Партнером компанії в Узбекистані став UzAuto, з яким BYD створить спільне підприємство з виробництва електромобілів та їх компонентів.
У березні цього року компанія провела презентацію трьох своїх моделей: електричний седан Han EV та два гібриди — Song Plus DM-i та Chazor DM-i. Цього ж місяця BYD відкрив кілька місцевих дилерських центрів.