Сьогодні в Києві відбулася закрита прем’єра нового Range Rover, який після своєї світової презентації в жовтні дістався і до України. Варто відзначити, що наш ринок отримав новинку одним із перших. Ба більше, на новий Rover Rover вже оформлено понад 200 замовлень. Чим же цікава новинка?
Культова модель привертає увагу насамперед дуже стильним і водночас витриманим дизайном. Він виконаний у стилістиці попередника з його прямою підвіконною лінією, ледь похилим дахом і масивними боковинами. Але всі елементи виконані обтічно і врівень. У новому рейнджі немов скасували всі стики і з’єднання, зробивши загальний стиль максимально лаконічним. Особливо вражає автомобіль з корми, з інтегрованими в загальні обриси ліхтарями. Не знай я, що переді мною абсолютно серійний автомобіль, прийняв би його за концепт.
Побудований новий Range Rover на новітній платформі MRA-Flex – він став першою моделлю, що приміряла на себе нову архітектуру. З її ключових особливостей відзначимо той факт, що вона розрахована не тільки на версії з ДВЗ, а саме з них розпочався продаж, а й гібридні модифікації (plug-in гібриди) і навіть електромобілі, а в цьому разі електропозашляхові. Такі версії з’являться трохи пізніше. Також відзначимо підркермовувальні задні колеса, що дало змогу домогтися мінімального діаметра розвороту в 11 метрів. Це звичайний показник для легкових моделей, але для повнорозмірних позашляховиків — рекорд. Сама підвіска пневматична, і має систему активної стабілізації Dynamic Response Pro, що враховує, зокрема, дані картографії.
Салон відрізняється розкішшю, лаконічністю і звісно, мультимедійними можливостями. Головує тут центральний екран інфо-розважальної системи Pivot Pro діагоналлю 13,1 дюйма. Екрани, які можуть бути встановлені для задніх пасажирів, трохи менше – 11,4 дюйма. Мультимедіа добре дружить зі смартфонами за допомогою Apple CarPlay і Android Auto, а ПЗ для автомобіля може оновлюватися “через повітря”. Завідує всім цим (і багатьом іншим, наприклад, асистентами для водія) нова електронна архітектура EVA 2.0
Варто відзначити, що новий Range Rover може бути 4 або 5-місним, а в разі версії з подовженою колісною базою (саме такий показали на презентації) мати третій ряд сидінь, тобто бути 7-місним.
До замовлення доступні версії SE, HSE, Autobiography і First Edition, а скоро з’явиться також Range Rover SV – ексклюзивна версія від підрозділу SVO.
Лінійка двигунів Range Rover – це бензинові і дизельні варіанти, а також плагін-гібридні та м’які гібридні версії. На вершині лінійки новий бензиновий V8 бітурбований двигун P530 – з ним Range Rover став ще швидше, прискорюючись до першої “сотні” за 4,6 сек (це майже на секунду швидше, ніж минуле покоління з V8). Однак за нашою інформацією, флагманом продажу на українському ринку на сьогодні є версія з 3-літровим турбодизельним двигуном потужністю 350 к.с. для будь-якого з двигунів коробка передач тільки одна — це 8-ступеневий “автомат” ZF.
Ну а за позашляхові можливості відповідає повний привід з акцентом на задню вісь (передні колеса підключаються залежно від дорожніх умов), система Terrain Responce2 і можливість збільшувати кліренс до значних 295 мм.
Стане в пригоді на бездоріжжі і технологія прозорого капота ClearSight Ground View, яка показує водієві ділянку, прихований під капотом – так легше проїжджати складні місця, а іноді просто паркуватися. До речі, Range Rover тепер вміє паркуватися і зовсім без участі водія і навіть без його присутності за кермом. Так, в новинці багато інновацій, а під час створення нового покоління було запатентовано 125 нововведень.
Наостанок зазначимо, що ціна на Range Rover в Україні стартує з позначки 4 177 251 грн за версію SE.