У Росії озвучують амбітні плани - КамАЗи без імпортних деталей
У Росії розпочався новий етап масового імпортозаміщення. Позбувшись можливості користуватися розробками іноземних партнерів, російські компанії шукають способи зберегти виробництва в новій реальності. І за старою російською традицією, самовпевнено озвучують терміни, коли нарешті позбавляться «загнивального Заходу» і почнуть виробляти своє.
Так Камський автомобільний завод, який потрапив наприкінці лютого до списку санкцій Євросоюзу через воєнну агресію Росії проти України, розраховує стати самостійним вже у 2023 році. Зокрема, у січні наступного планують «без участі іноземних партнерів» поставити на конвеєр вантажівки К5 нового покоління.
Як йдеться в офіційній заяві прес-служби підприємства, «відмовлятися від перспективної лінійки автомобілів, у розробку якої вкладено багато коштів та часу» компанія не має наміру. Замінити європейські та американські деталі розраховують продукцією казахських, туркменських та узбецьких партнерів. Подивимося, що з цього вийде.