Официальна причина двухнедельного простоя — «ремонт оборудования»
Ульяновський автомобільний завод (УАЗ), який не зупинявся навіть під час Другої світової війни, став ще одним підприємством, що не встояло під тягарем економічних санкцій. Із 30 квітня всіх співробітників заводу відправляють у додаткову корпоративну відпустку, яка триватиме до 15 травня. Офіційна причина тривалих вихідних “ремонт обладнання”.
Раніше УАЗ зупинявся 14-15 березня для “проведення позапланової інвентаризації”. Цілком ймовірно, що причина обох простоїв ховається в проблемах з поставками деталей, з якими зіткнулася вся автомобільна галузь Росії.
З тієї ж причини у позапланову корпоративну відпустку своїх співробітників відправив Російський АвтоВАЗ. Заводи концерну в Тольятті та Іжевську простоюватимуть з 4 до 24 квітня, а потім перейдуть на чотириденку.
Ульяновський автомобільний завод заснований в липні 1941 року і наразі входить до складу автомобільного холдингу “Соллерс” (колишній “Северсталь-авто”). У групи в Росії є спільні підприємства з Ford (ТОВ “Соллерс Форд” в Єлабузі), Mazda (“ТОВ Мазда Соллерс Мануфекчурінг Рус” у Владивостоці) і Isuzu (ТОВ “Ісузу Соллерс” в Ульяновську). На УАЗі складають повноприводні позашляховики, легкі вантажівки і мікроавтобуси.