У лютому український ринок нових комерційних автомобілів виріс на третину
«Укравтопром» традиційно розпочав місяць з публікації свіжої статистики авторинку. Сумарно всі бренди, офіційно представлені в Україні, у лютому зуміли реалізувати 1025 нових комерційних автомобілів (вантажні та спеціальні). Порівняно з січнем продажі зросли на 31%. Щодо лютого 2023 року — на 41%.
Як виявилося, особливим попитом на первинно ринку користуються автомобілі Renault. Причому як легкові, так і комерційні. У лютому на комерційні моделі французького бренду припала майже третина продажів від загальних продажів — 303 од.
Для порівняння, Scania, яка посіла друге місце у «лютневому» ТОП-5, вдалося реалізувати всього 68 одиниць. Третя позиція з результатом 56 продажів за Mercedes-Benz. Також до першої «п’ятірки» увійшли Citroen та MAN — по 54 од. на кожного.
Загалом за два місяці 2024 року український автопарк поповнили понад 1,8 тис. нових комерційних автомобілів. Відносно січня-лютого 2023 року попит на вантажний та спеціальний транспорт зріс на 26%.