X

В Європі стартувало виробництво електричної вантажівки Fuso eCanter

На португальском заводе Tramagal в Португалии, 27 июля стартовал выпуск первого в мире серийного среднетоннажника, работающего исключительно на электротяге - Fuso eCanter.

На заводі Mitsubishi Fusо у португальському містечку Трамагал 27 липня відбулася знаменна подія, на якій був присутній сам президент Португалії Марселу Ребелу ді Соза. У виробництво було запущено першу у світі середньотоннажну вантажівку на електротязі – Fuso eCanter.

Світова прем’єра передсерійного середньотоннажника Fuso eCanter відбулася восени минулого року на автосалоні IAA в Ганновері 2016. У травні 2017 року випуск машини стартував на японському заводі в Кавасакі одразу після запуску мережі зарядних станцій. І от тепер дано старт європейського виробництва.

Старт виробництва Fuso eCanter на заводі Трамагал у Португалії. Зліва направо: Марк Листоселла – президент Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporetion, Марселу Ребелу ді Соза – президент Португалії, Жорж Роса – директор підприємства Tramagal.

Електрична вантажівка Fuso eCanter вантажопідйомністю від двох до трьох тонн, залежно від кузова і застосування, може проїхати без підзарядки до 100 км. Машина живиться від шести літій-іонних батарей на 420V, кожна ємністю 13,8 кВт.год.

Fuso eCanter проходив споживчі випробування в Німеччині та Португалії протягом 2014 – 2017 рр. Тести показали, що економія під час експлуатації, порівняно з дизельним аналогом, досягає 1000 євро на 10 тис. км.

На складальному конвеєрі електрична вантажівка Fuso eCanter

Автозавод Tramagal у Португалії було засновано в 1964 році. У 1980-му тут освоїли повномасштабне СKD складання вантажівок Mitsubishi Fuso. В 1996 році підприємство отримало статус центрального виробничого майданчика середньотоннажника Fuso Canter в Західній Європі. У 2003 році завод перейшов під концерн Daimler.

Сьогодні завод Tramagal, розташований за 150 км від Лісабона, займає площу 160 тис. м кв. Тут працюють 400 людей, які випускають середньотоннажники Fuso Canter для 30 європейських країн, Ізраїлю, Марокко та Туреччини. Близько 95% продукції йде на експорт. Із 2012 року на підприємстві налагоджено виробництво і гібридної вантажівки Fuso Canter Eco Hybrid.