Європейський комітет Euro NCAP уже понад 20 років проводить оцінювання пасивної та активної безпеки автомобілів, і є найавторитетнішою профільною організацією у світі. На їхньому рахунку тисячі краш-тестів і сотні тисяч виявлених прихованих дефектів транспортних засобів. Організація кожні два роки проводить оновлення протоколів проведення тестів, дедалі більше ускладнюючи їх.
Протокол на 2020 рік зазнав наймасштабніших оновлень за останні 10 років. Однією із головних змін стало впровадження фронтального краш-тесту з рухомою платформою, який прийшов на зміну зіткненню з нерухомою деформованою перешкодою. Цей тест дасть змогу поліпшити оцінювання рівня захисту водія і переднього пасажира.
Крім того, буде переглянуто оцінювання бічного зіткнення, зокрема коригування швидкості та маси бічного бар’єру. Також у цьому тесті автомобіль зазнаватиме ударів із двох сторін. Таким чином в Euro NCAP мають намір досліджувати безпеку дальніх пасажирів, а саме: ймовірність їх зіткнення одне з одним.
Буде ускладнено випробування систем автоматичного екстреного гальмування і виявлення пішоходів. Euro NCAP перевірятиме і зручність витягування пасажирів із салону авто в разі ДТП, електричні дверні ручки та розширені функції eCall. Із цього року до тестів залучать найдосконаліший у світі манекен на прізвисько “Тор”.