Один из трех существующих в мире электрокаров General Motors — EV1 («Electrical Vehicle 1») — «забыли» на многоуровневом парковке в Атланте
Перше покоління EV1 з’явилося в 1997 році. Через два роки GM випустив друге покоління моделі. Загальний тираж електрокара становив 1117 екземплярів, із них 660 першого покоління і 457 другого. EV1 був доступний тільки в Каліфорнії і Аризоні виключно на умовах лізингу. Електромобілі надавали власникам за цінами від $33 995 до $43 995, щомісячний платіж становив від $299 до $574, тоді як вартість EV1 для General Motors становить приблизно $80 000, включно з витратами на дослідні роботи й інші платежі. У 2003 році програму закрили, всі автомобілі вилучили у власників і знищили. У музеях залишилося два екземпляри. Знахідка в Атланті, можливо, третій вцілілий електрокар General Motors.
Кинути всі сили на розробку EV1 (Electrical Vehicle 1) концерну General Motors довелося після того, як в 1996 році влада Каліфорнії зобов’язала автовиробників продавати щонайменше 2% автомобілів з нульовим рівнем викидів. Проектування електрокара з нуля обійшлося компанії у близько мільярд доларів. Інженери концерну доклали максимум зусиль, щоб електрокар залишався таким самим комфортним і динамічним, як моделі з ДВЗ. EV1 вийшов доволі легким — споряджена маса електрокара становила 1350 кг, з них 530 кг важила батарея. Коефіцієнт аеродинамічного опору становив лише 0.19. Для порівняння, показник поточного рекордсмена за цим показником — електрокара Lightyear One — 0.20. Перше покоління EV1 комплектували свинцево-кислотною батареєю, що забезпечувала запас ходу лише 120 км.
Друге покоління моделі оснастили нікель-металгідридними акумуляторними блоками, запас ходу збільшився вдвічі. Електрокар з 138-сильним трифазним електродвигуном розвивав максимальну швидкість 129 км/год.
До базової комплектації GM EV1 входив кондиціонер, електрообігрів переднього і заднього стекол, круїз-контроль, електропідсилювач керма, магнітола, антипробуксовувальна система і ABS.