
Новини
Українці відмовляються купувати комерційні машини – в сегменті криза
Ситуація на автомобільному ринку України вельми неоднозначна. Якщо сегмент нових легкових машин показав приріст, то продаж комерційного транспорту суттєво знизився.
За даними «Укравтопрому», у червні первинну реєстрацію пройшли 429 нових машин, що більше ніж утричі менше, ніж за аналогічний період минулого року. Якщо порівнювати цей результат з показником попереднього місяця (травня 2022 року), то падіння продажу становило 7%. Лідером ринку у звітному періоді стала марка Renault, якій віддали перевагу 76 українських автомобілістів.
Також попит мали такі марки автомобілів:
- Renault – 76 реєстрацій;
- MAN – 52 реєстрації;
- Volkswagen – 45 реєстрацій;
- Mercedes-Benz – 33 реєстрації;
- Scania – 32 реєстрації.