Покупцям пропонується дві версії нового електричного хетчбека – ID.3 GTX та GTX Performance. Виявилося, що новинки не тільки поступаються своїм бензиновим родичам Golf GTI та GTI Clubsport за динамікою, а й дорожче.
Цього року компанія з Вольфсбурга представила для своїх фанів “заряджені” хетчбеки Golf GTI та GTI Clubsport, а тепер у дилерів з’явилися ще два хот-хетчі, але в електричному варіанті ID.3 GTX та GTX Performance.
Обидва електрокари оснащуються електромотором, що розташовується ззаду. У GTX він розвиває потужність 286 к.с., а розгін до першої сотні займає 5,9 с. Вартість з урахуванням державної субсидії (3570 євро) у Німеччині складає 47225 євро. Більш потужний 325-сильний варіант GTX Performance на спринт від 0 до 100 км/год потребує 5,7 с. При цьому ціна на GTX Performance після субсидії складає 48 725 євро.
Для порівняння, вартість спортивного Golf GTI Clubsport з 3-літровим 301-сильним турбомотором становить 48 075 євро, а розгін від 0 до 100 км/год займає 5,6 с. Своєю чергою, у GTI з 265-сильним бензиновим двигуном стрілка спідометра долає позначку “100 км/год” за 5,9 с. При цьому вартість цієї версії у Німеччині становить 44 505 євро.