X

У Британії презентували стильний рестомод Porsche 911 RS

Британський рестомод з мотивів культового Porsche 911 представила компанія Thornley Kelham. Новинка отримала привабливий дизайн, потужний мотор та ретельну увагу до деталей.

Компанію Thornley Kelham не потрібно представляти. За багаторічну практику реставрації та створення унікальних рестомодів майстри із Саут-Серні завоювали визнання та повагу колекціонерів та всіх цінителів автомобільної краси. Одним із яскравих проєктів був рестомод Lancia Aurelia “Outlaw” European CSL, представлений восени 2021 року.

На відміну від колег із Каліфорнії з компанії Singer, які використовують для своїх рестомодів 911 сімейства 964, у Thornley Kelham використовують модель покоління 930, оскільки вона легша. У процесі роботи кузов розширюється, тому що машина ширша на 112 мм спереду та на 214 мм – ззаду. Двері та кришка багажника виконані з алюмінію, передній та задній бампери, а також знаменитий “качиний хвіст” виготовлені з вуглепластику. Усього на виготовлення машини йде 2500 людиногодин.

По інший бік полікарбонатних задніх і бічних вікон розташовуються цілісні карбонові ковші Recaro, кермо Momo Prototipo, легка система клімат-контролю і набір приладів, які виглядають так само як оригінальні Porsche, але при цьому модернізовані для роботи з новою бортовою електричною системою.

Вартість рестомоду починається приблизно з $750000. Базова версія пропонує зібраний вручну шестициліндровий двигун від моделі 993 з об’ємом до 3,8 л, кованими поршнями Mahle, що забезпечують стиск 11,8:1, спеціальними кулачками та індивідуальними корпусами дросельної заслінки. Він розкручується до 8000 об/хв та розвиває потужність 390 к.с. та 393 Нм. Для більш вимогливих покупців пропонується 24-клапанний 4-літровий двигун потужністю 406 л. Обидва варіанти надають руху задні колеса через 6-ступеневу механічну коробку передач зі зміненим розташуванням важеля перемикання передач і системою Wavetrac LSD.

Список опцій включає карбоно-керамічні гальма, гума Michelin Cup 2, адаптивні амортизатори та виготовлені на замовлення передні поперечні важелі на основі нижніх важелів сучасного 911 GT3. У стандартну комплектацію увійшли койловери JRZ, пружини Eibach та регульовані стабілізатори поперечної стійкості.

Thornley Kelham планує побудувати лише 25 таких європейських RS 911 (The European RS). Крім того, найближчим часом компанія представить ще два нові цікаві рестомоди – Porsche 356 (The European SL) і Jaguar XK (The European GT).