У BMW X6 M з'явився гідний конкурент
Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe оснащено гібридною силовою установкою, в якій запозичений у базового кросовера 4.0-літровий мотор V8 з подвійним турбонаддувом доповнений 48-вольтовим стартер-генератором EQ Boost. Потужність установки – 612 к.с. і 850 Нм крутильного моменту, плюс 21 к. с. і 250 Нм видає електрична «надбудова» EQ Boost. Коробка – девятиступінчастий «автомат». Привід – повний з електронним керуванням, що блокує задній диференціал. Із місця до 96 км/год «помірний гібрид» прискорюється за 3.7 секунди, розвиваючи максимальну швидкість у 280 км/год.
У стандартному оснащенні новинки – пневмопідвіска з адаптивним демпфуванням і активною стабілізацією крену. Залежно від швидкості автомобіля і режиму водіння, система може автоматично регулювати дорожній просвіт.
Спереду Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe найпростіше ідентифікувати за радіаторною решіткою Panamericana AMG з вертикальними ребрами і новим бампером зі збільшеними повітрозабірниками і тонкою хромованою смугою. Ззаду – за здвоєними овальними патрубками вихлопної системи. Крос-купе дісталися чорні 22-дюймові колісні диски з V-подібними спицями. Стандартні гальма з дисками діаметром 380 мм спереду і 355 мм ззаду. За доплату запропоновано керамічні гальмівні супорти.
У салоні – переглянута центральна консоль, спортивне рульове колесо, сидіння з оббивкою зі шкіри наппа і карбоновий декор. Інформаційно-розважальна система MBUX обзавелася деякими “перегоновими” функціями. На дисплеї тепер відображається рівень бічних перевантажень, Час кола, крутильний момент, температура оливи в двигуні і коробці.
Інформації про вартість Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe і старт продажу поки що немає.