У Швеції побудували рестомод Volvo P1800 Cyan GT за 700 тисяч доларів
Декілька років тому гоночна команда Cyan Racing зайнялася виробництвом вуличних автомобілів. Поки що на рахунку нового автовиробника лише дві моделі. Обидві — рестомоди на базі купе Volvo P1800 1960-х років. Складання кожного автомобіля займає від 12 до 15 місяців.
Фісташкове купе Volvo P1800 Cyan GT на фото виготовлено для одного із клієнтів із США. Від початкової версії 2020 року воно відрізняється м’якішою, повністю регульованою підвіскою для комфортніших далеких подорожей.
Кузов купе із вуглецевого волокна. Інтер’єр оздоблений кремовим матеріалом із покращеними шумопоглинаючими властивостями. У салоні встановлений титановий каркас безпеки. Незважаючи на це, автомобіль залишився легким. Маса рестомоду — менше 1000 кг.
P1800 GT укомплектований 2,0-літовим чотирициліндровим бензиновим турбомотором, запозиченим у гоночного Volvo S60 TC1. Двигун переналаштований для кращої керованості.
Залежно від версії агрегат видає від 345 до 414 к.с. У парі з ним працює спеціально розроблена п’ятиступінчаста коробка Holinger. Привід — задній.
Компанія Cyan Racing збирає автомобілі на своєму заводі у Гетеборзі. Подробиці про ціни не розголошуються. Звичайний P1800 може коштувати до 700 000 доларів. Версія GT навряд чи буде дешевшою. Наклад обмежений, але точної цифри немає. Обидва виготовлені рестомоди відправлені до США.