Сьогодні для потреб тероборони залучають найрізноманітніші позашляховики, в тому числі раритетні моделі. Тому приклад – ось цей ГАЗ-69, випуск якого припинився півстоліття тому. Так от, машину сьогодні суттєво допрацювали своїми силами. По-перше, встановили ззаду нову вантажну платформу. По-друге, змонтували потужний трубчастий каркас для тенту. І по-третє, перенесли глушник до переднього правого крила, щоб автомобіль міг долати глибші броди. Для зручності посадки-висадки двері прибрали. Автомобіль також отримав ефектне триколірне камуфляжне забарвлення.
Зазначимо, що ГАЗ-69 випускався з 1953 по 1973 рр. – спочатку на Горьківському, а потім і на Ульяновському автозаводах. За 20 років було виготовлено понад 600 тис. од. Цікаво, що з 1957 року машини збирали за ліцензією в Румунії – як ARO M461, а з 1962-го – і в Північній Кореї.
Автомобіль пропонувався у двох варіантах кузова: дводверному, 8-місному (2 чол. + 500 кг) або чотиридверному, п’ятимісному (ГАЗ-69А). Під капотом стояв бензиновий 4-циліндровий двигун ГАЗ-20 робочим об’ємом 2120 см куб. та потужністю 52-55 к. с. Такий самий встановлювався на «Победу» ГАЗ M-20, в тому числі і на її повнопривідний варіант M-72, побудований на агрегатах ГАЗ-69. Коробка передач – механічна, триступенева. Була й двоступенева «роздатка», яка включалася після активації переднього приводу. З 1970 року було освоєно випуск модернізованого варіанту ГАЗ-69-68 – з мостами від УАЗ-452.