Цей автомобіль по праву вважають королем дрифту. Йдеться про купе Nissan 200SX, модель четвертого покоління (S13), яка з’явилася на ринку 35 років тому. Тут і задній привід, і потужний турбомотор. Днями у Києві вдалося сфотографувати доволі цікавий екземпляр 1991 року випуску.
Машина відрізняється стильним тюнінгом зі склопластиковим обвісом: достатньо подивитися на кришку капота з повітрозабірниками та додатковими замками, а також розширені задні крила.
Для свого часу це був революційний автомобіль. Чого тільки варта задня багатоважільна підвіска – це був один з перших випадків застосування такого рішення на серійних моделях Nissan. І не випадково він отримав звання “Автомобіля року в Японії”.
Для різних ринків машина пропонувалась під своїм індексом: 180SX для Японії, 240SX для США. Що ж до Європи, то тут модель продавалася як 200 SX, причому лише з одним типом кузова – фастбек.
Незважаючи на індекс 200SX, машини комплектувалися винятково 1,8-літровим турбомотором СA18DET потужністю 169 л. с. Коробка передач – 5-ступінчаста механічна або 4-ступінчастий автомат. Розгін від 0 до 100 км/год займав лише 7,5 с, а максимальна швидкість становила 220 км/год.