Нива завжди славилася своїми позашляховим якостями. За рахунок своєї короткої бази, високого дорожнього просвіту і невеликої маси, це позашляховик здатний вибиратися з таких місць, в яких можуть застрягти навіть дорогі повнопривідні автомобілі від іменитих брендів. Однак АвтоВАЗ не міг не залишити свій відбиток на цьому автомобілі, в результаті чого НИВА отримала цілий ряд недоробок, які постійно псували її репутацію. Благо в наш час немає ніяких кордонів для тюнінгу, що зіграло на руку позашляховику з минулого.
Переобладнання Ниви за останнім словом техніки перетворює безглуздий, вічно ламається радянський автомобіль в справжню бойову машину для перемішування бруду, підкорення боліт і крутих схилів, а також безперешкодного пересування практично по будь-якій місцевості. Саме цим шляхом вирішив піти власник одного з таких автомобілів в Греції.
Перше, що варто відзначити, творець цієї унікальної машини не слабо заморочився над її дизайном, перетворивши класичну Ниву 1990 року в пікап. Далі над кузовом виконали величезну роботу з відновлення та фарбування. Встановили диференціали Torsen. Стандартний 1,7-літровий двигун замінили на мотор Fiat 132 Argenta об’ємом 2.0-літра. Додатково до всього, автомобіль отримав гідропідсилювач керма, завищену на 5 сантиметрів підвіску, лебідку, шумоізоляцію та теплоізоляцію всього кузов.
Вишенькою на торті став салон від Mercedes-Benz SLK. Власник зазначає, що пробіг двигуна на сьогодні становить лише 500 кілометрів, так що ця машина служитиме вірою і правдою новому господареві ще багато років. При всьому цьому, цінник на автомобіль просто космічний – за нього хочуть 29 900 євро. За такі гроші сьогодні можна придбати добре підготовлений Suzuki Jimny або навіть два середніх Renault Duster.