На рынок она выйдет этой осенью
Renault представила нову флагманську версію компактного кросовера Rafale — Rafale E-Tech 4×4. Це перша повнопривідна модифікація крос-купе. Її підготовкою займався спортивний підрозділ Alpine.
Під час презентації Renault Rafale влітку минулого року компанія показала єдину передньопривідну модифікацію. Вона оснащена гібридною силовою установкою потужністю 200 л. Вона складається з 1,2-літрового ДВЗ та двох електродвигунів, один з яких виконує функції стартера-генератора.
Rafale E-Tech 4×4 на додаток до них отримає третій двигун потужністю 136 к.с., який наводить задню вісь. Сукупна потужність системи — 300 к.с. З місця до 100 км/год повнопривідний гібрид прискорюється за 6,4 секунди, тоді як передньопривідна версія справляється з розгоном за 8,9 секунди. Акумуляторний блок ємністю 22 кВт•год. забезпечує 100 км на електротязі при максимальній швидкості 100 км/год. Повного бака та зарядженої на 100% батареї достатньо для 1000 км шляху. За даними виробника, до 80% ємності акумулятор поповнюється за 2 години 10 хвилин, до 100% — на 45 хвилин довше.
Rafale E-Tech 4×4 доступний у двох комплектаціях — Esprit Alpine та Atelier Alpine, що відрізняються зовні та технічно. У дешевшій комплектації крос-купе отримало низку фірмових елементів Alpine. У тому числі килимки для підлоги і 20-дюймові колісні диски.
Кросовери у версії Atelier Alpine пофарбовані в колір Satin Summit Blue, оснащені спойлером Starry Black та 21-дюймовими колісними дисками Chicane. Також повнопривідій версії дісталася адаптивна підвіска, яка використовує камеру для сканування дорожнього полотна перед автомобілем. Залежно від його стану змінюються налаштування амортизаторів («комфорт», «динамічний» та «спорт») та кута повороту задніх коліс.
У Європі продажі Renault Rafale E-Tech 4×4 стартують цієї осені. Вартість повнопривідного крос-купе поки не озвучено.