В серию такая версия внедорожника не пойдет
«Заряджена» версія Cadillac Escalade з приставкою V з’явилася у лінійці у травні цього року. У компанії його називають «найпотужнішим повнорозмірним позашляховиком», але це не заважає тюнерам шукати можливості доопрацювання моделі. Зображення однієї з модернізованих версій Escalade-V опублікував у Instagram користувач із ником carmstyledesign1.
На думку автора, позашляховику для футболістів та реперів підішли б нова решітка радіатора з горизонтальними ребрами у колір кузова та розташований максимально низько до землі масивний передній бампер. Також віртуальний тюнінг-кіт передбачає встановлення вентильованого капота та зміненого заднього бампера й агресивного дифузора.
Доповнюють образ громіздкі дверні пороги та довгий бокс на даху, що нависає над лобовим склом. Від сторонніх очей пасажирів Escalade-V приховують тоновані вікна по колу. А їздить тюнінгований позашляховик на оригінальних багатоспицевих колісних дисках великого діаметру, «взутих» у низькопрофільні шини.
Серійний Cadillac Escalade-V укомплектований 6,2-літровим наддувним двигуном V8 віддачею 692 к.с. та 885 Нм крутного моменту. Працює агрегат у зв’язці з 10-ступінчастим «автоматом» та повним приводом. Від 0 до 96 км/год. майже тритонний позашляховик прискорюється за 4,4 секунди та долає 402 метри за 12,74 секунди, розвиваючи швидкість 177 км/год.