Тюнери встановили на класичний Porsche 911 роботизовану коробку передач
Ательє KCPerformance встановило на Porsche 911 четвертого покоління (внутрішньозаводський код 993) роботизовану коробку передач PDK власної розробки. При цьому оригінальний опозитний шестициліндровий двигун із повітряним охолодженням зберегли. Але для рестомоду його модернізували з урахуванням особливостей нової коробки. Зазвичай PDK поєднується із сучасними моторами.
Поєднати старий мотор та нову коробку дозволила розроблена фахівцями KCPerformance алюмінієва перехідна пластина. Також застосовано новий маховик із вбудованим датчиком положення колінчастого валу та корпусом дросельної заслінки з електронним керуванням. При цьому сама заслінка — деталь Porsche, а педаль запозичена у BMW 3 серії покоління E90.
Крім електронної дросельної заслінки двигун рестомоду оснащений сучасним упорскуванням палива, електронним запалюванням та деякими іншими датчиками. Також голландські інженери переналаштували блок електронного управління. Зі слів тюнера, ЕБУ використовує спеціальну карту, яка управляє взаємодією між двигуном та трансмісією. За бажанням замовника така карта може бути «комфортною» або «спортивною». Крім того, відмовившись від штатного контролера коробки передач Porsche, можна налаштувати перемикання нового «робота»
У салоні тюнер може зберегти оригінальний важіль перемикання коробки Tiptronic або встановити більш сучасний селектор PDK. Також можливий варіант — підкермові пелюстки.
Першим переобладнали Porsche 933 Казимира фон Хоойдонка, одного із засновників KCPerformance. Це зайняло 1500 годин. Надалі витрати часу будуть набагато меншими. Зі слів Хоойдонка, створення карт двигуна та трансмісії має займає декілька годин на динамометричному стенді. Коштуватиме це близько 50 000 євро.