Начало ноября — температура до +25, пальмы, мощные хот-роды, внедорожники в рост слона...да, это очередное SEMA/AAPEX Show в солнечном Лас-Вегасе (США). Чем впечатлила пятидесятая по счету международная выставка специального автомобильного оборудования (по простому — тюнинга)?
Щороку сотні творців від автотюнінгу і високого автомобільного стилю з’їжджаються в Лас-Вегас показати – хто на що здатний. Подивитися на їх експозиції та досягнення збираються тисячі фанів з усього світу. Звісно, чимало тут і предствників автомобільного бізнесу – підприємці та компанії, що займаються ремонтом авто, тюнінгом і торгівлею всілякими автотоварами.
Площа експозицій на SEMA Show 2016 – більше 2 млн кв. м
Хочете швидко зрозуміти, що собою являє виставка SEMA Show? Це просто – якщо ви захочете похвалитися своїм «стоковим» Porsche 911 або Lamborghini Aventador, вас… просто не помітять — нудно. Чому? Тому що тут все набагато серйозніше.
Схоже, що учасники виставки не сприймають транспортний засіб у принципі, якщо йому не зробили глибокий тюнінг. Все, від Ford 1937 року та будинку на колесах до McLaren і Porsche, тут тюнінговано, причому, найчастіше, найбільш екстремальним чином.
Одне з останніх віянь американського тюнінгу – створення гравюр (або автотатуажа) на кузові авто і навіть на колісних дисках. Цілий напрямок мистецтва…
Цікавий конкурс проводився на території експо-центру – сотні майстрів з усієї Америки (причому, часто це були молоді хлопці і навіть дівчата) змагалися у швидкості збирання двигуна. Робили вони це так само просто, як збирали конструктор Lego, тільки це були справжні ДВЗ.
Традиційно, Mustang Club організовував дрифт-заїзди «нафаршированих» Ford різних років випуску, тому скрегіт шин і дим від палаючої гуми стояли неймовірні.
Зрозуміло, що все це шоу супроводжується експозиціями іменитих компаній, що працюють у сфері автотюнінгу, які шукають нових партнерів, організовують конференції, презентують нові розробки. По суті, завдяки їм і виникає можливість організовувати вже півстоліття такі яскраві заходи.
Як вам цей малюк? Втім, йому було з ким конкурувати…
…наприклад, з цим Jeep Wragler
Для наших співвітчизників Tesla – це вже ексклюзив. Але для тюнерів із США це просто черговий об’єкт для роботи.
Справжній ексклюзив — американський гіперкар Trion Nemesis
Концепт-кар Mazda MX-5 miata (якщо ви помітили машину на задньому плані)
Погодьтеся — це щось! Тріумф потужності, стилю і тюнінгу одночасно.
Для тих, кому цікаво – цей Ford GT40 МК-1 продається за $169950
Погодьтеся — цей Nissan GT-R ніби ожив з комп’ютерної гри або з екрана голлівудського хіта типу «Форсаж».
Доопрацьований Pontiac 50-х тепер став підзаряджуваним гібридом — фірма пропонує рішення, які дадуть змогу зробити з будь-якого авто гібрид
Навіть цю неймовірну LaFerrari трохи допрацювали…
Новий вид мистецтва — гравюри на кузові автомобілів
Хто сказав, що авто середини минулого століття були не дуже комфортними?
1948 рік. Chrysler Town&Country з не дуже звичайним кузовом… з дерева — в принципі, у США тих років активно експериментували через повоєнний дефіцит металу.
Дуже мало в принципі знають про існування японського суперкара Mitsuoka Огосһі, але тут на SEMA, він, зрозуміло, теж трохи тюнінгований!
У США тепер нова мода — репліки будинків на колесах 50-60-х в розкішному виконанні. Ціни на них обчислюються сотнями тисяч доларів.
Екстрим варіант Wrangler – в принципі доволі пересічний автомобіль, як для SEMA Show 🙂
Навіть Lamborghini не пускають без тюнінга на територію SEMA Show
Ці підлітки збирають ДВЗ за 10-15 хвилин — просто найвищий пілотаж
Автор Віктор Грудницький