X

SEMA 2016: автотатуаж, гібридна класика та інші автозбочення

Начало ноября — температура до +25, пальмы, мощные хот-роды, внедорожники в рост слона...да, это очередное SEMA/AAPEX Show в солнечном Лас-Вегасе (США). Чем впечатлила пятидесятая по счету международная выставка специального автомобильного оборудования (по простому — тюнинга)?

Щороку сотні творців від автотюнінгу і високого автомобільного стилю з’їжджаються в Лас-Вегас показати – хто на що здатний. Подивитися на їх експозиції та досягнення збираються тисячі фанів з усього світу. Звісно, чимало тут і предствників автомобільного бізнесу – підприємці та компанії, що займаються ремонтом авто, тюнінгом і торгівлею всілякими автотоварами.

Площа експозицій на SEMA Show 2016 – більше 2 млн кв. м

Хочете швидко зрозуміти, що собою являє виставка SEMA Show? Це просто – якщо ви захочете похвалитися своїм «стоковим» Porsche 911 або Lamborghini Aventador, вас… просто не помітять — нудно. Чому? Тому що тут все набагато серйозніше.

Схоже, що учасники виставки не сприймають транспортний засіб у принципі, якщо йому не зробили глибокий тюнінг. Все, від Ford 1937 року та будинку на колесах до McLaren і Porsche, тут тюнінговано, причому, найчастіше, найбільш екстремальним чином.

Одне з останніх віянь американського тюнінгу – створення гравюр (або автотатуажа) на кузові авто і навіть на колісних дисках. Цілий напрямок мистецтва…

Цікавий конкурс проводився на території експо-центру – сотні майстрів з усієї Америки (причому, часто це були молоді хлопці і навіть дівчата) змагалися у швидкості збирання двигуна. Робили вони це так само просто, як збирали конструктор Lego, тільки це були справжні ДВЗ.

Традиційно, Mustang Club організовував дрифт-заїзди «нафаршированих» Ford різних років випуску, тому скрегіт шин і дим від палаючої гуми стояли неймовірні.

Зрозуміло, що все це шоу супроводжується експозиціями іменитих компаній, що працюють у сфері автотюнінгу, які шукають нових партнерів, організовують конференції, презентують нові розробки. По суті, завдяки їм і виникає можливість організовувати вже півстоліття такі яскраві заходи.

Як вам цей малюк? Втім, йому було з ким конкурувати…

…наприклад, з цим Jeep Wragler

Для наших співвітчизників Tesla – це вже ексклюзив. Але для тюнерів із США це просто черговий об’єкт для роботи.

Справжній ексклюзив — американський гіперкар Trion Nemesis

Концепт-кар Mazda MX-5 miata (якщо ви помітили машину на задньому плані)

Погодьтеся — це щось! Тріумф потужності, стилю і тюнінгу одночасно.

Для тих, кому цікаво – цей Ford GT40 МК-1 продається за $169950

Погодьтеся — цей Nissan GT-R ніби ожив з комп’ютерної гри або з екрана голлівудського хіта типу «Форсаж».

Доопрацьований Pontiac 50-х тепер став підзаряджуваним гібридом — фірма пропонує рішення, які дадуть змогу зробити з будь-якого авто гібрид

Навіть цю неймовірну LaFerrari трохи допрацювали…

Новий вид мистецтва — гравюри на кузові автомобілів

Хто сказав, що авто середини минулого століття були не дуже комфортними?

1948 рік. Chrysler Town&Country з не дуже звичайним кузовом… з дерева — в принципі, у США тих років активно експериментували через повоєнний дефіцит металу.

Дуже мало в принципі знають про існування японського суперкара Mitsuoka Огосһі, але тут на SEMA, він, зрозуміло, теж трохи тюнінгований!

У США тепер нова мода — репліки будинків на колесах 50-60-х в розкішному виконанні. Ціни на них обчислюються сотнями тисяч доларів.

Екстрим варіант Wrangler – в принципі доволі пересічний автомобіль, як для SEMA Show 🙂

Навіть Lamborghini не пускають без тюнінга на територію SEMA Show

Ці підлітки збирають ДВЗ за 10-15 хвилин — просто найвищий пілотаж

Автор Віктор Грудницький