Двигатель LSX V8 с двойным турбонаддувом на полметра выступает из моторного отсека родстера
Тюнінг-ательє Level Up Factory з американського Флінтвуду (штат Мічиган) модернізувало Suzuki Cappuccino. Місце заводського 100-сильного трициліндрового тубомотора об’ємом всього 657 кубічних сантиметрів зайняв LSX V8 з подвійним турбонаддувом.
Яким чином тюнерам вдалося вмістити його у моторному відсіку крихітного родстера, залишається загадкою. Як видно на фото, величезний агрегат на півметра височить на умовну лінію капоту, якого, зі зрозумілих причин, у модернізованого Suzuki Cappuccino немає.
Якого об’єму двигун (6,2 чи 7,4 л) використовували тюнери, не поточнюється. У парі з ним працює двоступінчастий «автомат» GM Powerglide, який відправляє крутний момент на задній міст від Ford. Для відповідності настільки серйозній внутрішній начинці тюнери встановили на Suzuki Cappuccino кастомний каркас безпеки.
Як повідомляється, ще не відомо, яким чином Suzuki Cappuccino з LSX V8 поведеться на вулицях. На тести тюнінгований родстер ще не виїжджав. Також попереду випробування на динамометричному стенді. Очікується, що випробування розпочнуться найближчим часом.