Он ездит и даже довольно быстро
Автор одного з YouTube-каналів, присвячених автомобілям, опублікував відео з виставки Volkswagen Texas Versus the World за участю найнижчого «Жука» у світі. Фактично, це лише верхня половина кузова Beetle 1974 року, встановлена на саморобному трубчастому шасі як у картинга. У рух його приводить двигун об’ємом 80 куб. см від скутера Honda Elite 1993 року. Від нього ж у «напів-Жука» трансмісія, органи управління дросельною заслінкою, паливна система, кермо, гальма та задні колеса. Передні запозичені у Harbour Freight.
Побудував цей унікальний Beetle колишній склодув, а наразі тюнер Volkswagen на громадських засадах Стів Лоді з Далласу. Зі слів автора, зазвичай він будує автомобілі VW з глянсовим забарвленням та хитрими пневматичними підвісками. Цього разу він хотів зробити особливий автомобіль, здатний здивувати оточуючих.
Свій проєкт він називає «Half Ass». Втілення ідеї зайняло лише тиждень. Весь цей час майстру довелося обходитися майже без сну, щоб встигнути до шоу Texas Versus the World.
Пошуки дешевого кузова Beetle для свого «напів-Жука» Лоді почав цього літа. У результаті він мав колекцію іржавих деталей від Standard 1974 року. Приступаючи до роботи, майстер ліг на землю, щоб визначити, на якому рівні має бути його голова, щоб бачити дорогу через лобове скло. Потім за допомогою лазерного рівня «прокреслив» лінію розрізу по периметру кузова й відрізав зайве «болгаркою».
Як видно у ролику, водій сидить практично на землі. Їздити на такому автомобілі дорогами навряд чи вийде. До речі, звичайного сидіння водія в салоні урізаного «Жука» немає. Водій сидить на прикрученому до рами дерев’яного бруску з подушкою на ньому.