Mitsubishi L200 від «4х4 Офф-Роуд Центру»: тритон по-австралійськи
Всюдиходи марки Mitsubishi не потребують представлення. На їх рахунку величезна кількість перемог у всіляких перегонах і марафонах. Наприклад, тільки в знаменитому ралі-рейді «Париж-Дакар» «Діаманти» перемагали 12 (!) разів, причому, на їхньому рахунку і рекордна кількість перемог поспіль – 7 (2001-2007). Весь досвід, накопичений десятиліттями участі в найважчих змаганнях, був спрямований на створення серійних моделей. Зокрема, пікапа Mitsubishi L200, відомого на низці ринків під ім’ям Triton. Але, одна річ серійна машина, пропонована покупцям в салонах офіційних дилерів Mitsubishi, і зовсім інша – «індпошиття» від «4х4 Офф-Роуд Центру». За майже 20 років свого існування на рахунку цієї тюнінгової компанії велика кількість успішних проектів різного ступеня складності.
Одним із найсвіжіших прикладів є пікап Mitsubishi L200, створений із використанням елементів компанії ARB. Слід зазначити, що столичні тюнінгових справ майстри дуже трепетно підходять до підбору партнерів і постачальників, обираючи тільки якісну продукцію всесвітньо відомих брендів.
З компанією ARB в «Центрі» успішно і плідно працюють 18 років. Продукція цього австралійського бренду добре знайома любителям off-road в усьому світі. Компанія ARB пропонує практично безмежний вибір аксесуарів для тюнінга позашляховиків, особливо японських марок.
У цьому проекті було використано такі компоненти:
Спереду машину від «4х4 Офф–Роуд Центру» прикрашає сталевий бампер ARB Summit. Він став базою для встановлення лебідки Warn M8000 (12V, 3630 кг).
Двигун, коробку передач і роздавальну коробку, диференціали і боковини кузова надійно оберігають від пошкоджень спеціальні захисні елементи від ARB.
Крім того, на бампері знайшлося місце для розміщення протитуманних фар, також із колекції ARB Summit. Потужний задній бампер ARB Summit не тільки захищає машину від «травм», а й забезпечує відмінну геометричну прохідність.
Щоб вантаж не мокнув під дощем і снігом, кузов надійно укритий пластиковою кабіною ARB, а зберегти кузов від пошкоджень і бруду дає змогу розташована всередині «ванна» Proform.
Комплект посиленої підвіски OME розроблений спеціальним підрозділом ARB – OLD MAN EMU.
Отвір такелажний під сережку для троса лебідки – від американської компанії Factor 55. Вона забезпечує надійніше зачеплення, ніж стандартний гак на тросі лебідки. Цікаво, що компанія Factor 55 працює з американськими військовими і NASA.
Додаткове світло в нічний час забезпечать ксенонові фари 240 Blitz (12V, 5000К) від австралійської компанії Lightforce.
Фотогалерея Mitsubishi L200 від «4х4 Офф-Роуд Центру»: