Инженер Mercedes в свободное от работы время создал внедорожный универсал с ходовой от Мерседес Гелендваген.
Універсали дуже популярні в Німеччині, а останнім часом збільшився попит і на моделі підвищеної прохідності. Однак не всім достатньо їхніх позашляхових здібностей.
Саме так вважає інженер Mercedes Юрген Еберле, а тому у вільний від роботи час взявся модернізувати позашляховий універсал Mercedes-Benz E-Class All-Terrain.
Універсал Мерседес отримав елементи ходової позашляховика Mercedes G500 4X4². Зокрема, Еберле встановив портальні мости, що дали змогу збільшити кліренс до значних 420 мм і встановити позашляхові шини розміром 285/50 R20.
Кут в’їзду досягає 35,8°, а з’їзду 35,6°. Крім того, новий Mercedes E-Class All-Terrain 4X4² здатний долати півметрові броди.
Під капотом ховається стандартний 3,0-літровий бензиновий V6 з турбонаддувом потужністю 333 к.с. Юргену Еберле також довелося встановити більш потужні гальмівні механізми від AMG.
Поки що Mercedes-Benz E-Class All-Terrain 4X4² існує в єдиному екземплярі, проте керівництво концерну Daimler вже розглядає можливість випуску авто лімітованою серією.