Mansory побудувала два золоті Rolls-Royce Cullinan
Mansory, яка спеціалізується на доопрацюванні автомобілів класу люкс, представила два модифіковані Rolls-Royce Cullinan. Автомобілі побудовані в рамках нової програми «Atelier», відповідно до особистих уподобань та ідей власника компанії Куроша Мансорі. Тоді як моделі «Limited Editions» та «Bespoke» створюють відповідно до побажань замовників.
Презентація перших представників лінійки «Atelier» — Linea D’Oro та Linea D’Arabo — відбудеться у Дубаї. Локацію обрано не випадково. Переобладнані спеціалістами ательє Rolls-Royce Cullinan користуються великим попитом в ОАЕ.
Назву «Linea D’Oro» Mansory вперше використала в 2010 році в рамках повної модернізації Bugatti Veyron. Він відрізнявся великою кількістю карбону та золота в екстер’єрі та інтер’єрі. Той самий підхід застосований до Cullinan.
Всі карбонові деталі екстер’єру кросовера «Linea D’Oro» прикрашені вставками із золота. В інтер’єрі — чорна шкіра із золотою окантовкою. Карбонові деталі салону оздоблені хромом або сріблом та пофарбовані в золотий колір. На центральній консолі та педалях — вставки із справжнього золота.
Версія «Linea D’Arabo» дуже схожа на «Linea D’Oro» за кольором та дизайнерською концепцією. Але замість золотого кольору використано мідний. Золоті вставки замінені карбоновими з написом «Mansory» арабською в’яззю.
Також автомобілі відрізняються декоративним рядком на сидіннях та килимках для підлоги. Вони виконані відповідно до використаної кольорової гами.
Дизайнери ательє дещо переробили передню частину Rolls-Royce Cullinan. Зокрема, збільшили передні повітрозабірники та встановили карбоновий капот. Також кросоверу переробили бічні спідниці. Що зробило його візуально нижчим та довшим. На оригінальних багажних дверях з’явився спойлер, який зменшує підйомну силу на задній осі.
Доповнюють новий образ 24-дюймові колісні легкосплавні диски типу FD.15 із шинами розмірності 295/30R24 на передній та задній осі.
Також модернізації зазнав 12-циліндровий мотор. У версії Mansory він видає 610 к.с. та 950 Нм крутного моменту проти 571 к.с. та 850 Нм у стандартного Cullinan. Час прискорення від 0 до 100 км/год скоротився до 5 секунд. Максимальна швидкість зросла до 280 км/год. Витрата палива — 19,6 л/100 км.