60 лет назад сошел с конвейера первый экземпляр автомобиля ГАЗ-21, который пришел на замену «Победе». Несмотря на преклонный возраст, эта «Волга» до сих пор воспринимается советской иконой стиля
З цієї причини в різних куточках пострадянського простору можна зустріти дуже різні зразки ГАЗ-21 «Волга», доопрацьовані місцевими майстрами. Що найдивніше, деякі фанати старої «Волги» не шкодують нових машин, щоб переробити їх під ГАЗ-21. Чого тільки варта мрія Юрія Дєточкіна з купе Мерседес!
Спочатку 21-а «Волга» отримала зірку на решітку радіатора, а сама решітка мала великі прорізи. В такому вигляді було випущено три автомобілі. Але під час тестів у Кремлі маршал Жуков заявив, що така решітка схожа на акулячий оскал, тому наступні екземпляри сходили з конвеєра з горизонтальними прорізами.
Легендарна зірка на решітці зникла у другому випуску «Волги» – її замінили оленем, що перекочував з герба Горького. Третій випуск характеризується вузькою решіткою без оленя. До речі, 3-а серія ГАЗ-21 вважається найбільш масовою.
Двадцять першу «Волгу» складали з двома типами кузова – седан і універсал. Також були спецсерії для таксі і експортні варіанти. А щодо кабріолета ГАЗ-21, серійно їх не випускали, але вони існували. Зокрема, є документальні факти про парадні кабріолети ГАЗ-21 в Сибірському військовому окрузі. За інформацією видання “За Кермом”, яке вперше опублікувало фото ексклюзивних авто, їх подальша доля невідома.
На честь 60-річчя ГАЗ-21 «Волга» ми зробили добірку найнеймовірніших зразків тюнінгу і перероблення легенди радянського автопрому. Одні з них були складені на базі оригінальних ГАЗ-21, а інші – з іномарок різних років і марок, серед яких є навіть такі дорогі люксові авто, як, наприклад, BMW 6-ї серії!
У наш час можна зустріти дво- і чотиридверні кабріолети ГАЗ-21, лімузин Волга і навіть міні ГАЗ-21, зроблений з квадроцикла.