Ford Ranger перетворили на шестиколісного «ваговоза» вантажопідйомністю майже 4 тонни
Британська інженерно-консалтингова компанія Ricardo представила доопрацьований Ford Ranger. Пікап під назвою Ford Ranger HEX 6×6 здатен перевозити вантажі максимальною масою 3800 кг проти 864 кг стандартної моделі. Справлятися з такими навантаженнями йому дозволяє нова система HEX, завдяки якій у пікапа з’явилася третя вісь та вантажопідйомність легкої вантажівки.
У пакет доробок входить міцна та легка задня підвіска De Deion, яка може розділити системи підвіски та приводу. Це дозволяє використовувати різні приводні пристрої, а при необхідності видаляти їх. Зокрема, компанія пропонує дешевшу версію Ford Ranger HEX 6Х4 з тією ж вантажопідйомністю 3800 кг.
Пікап Ranger HEX має гібридну систему приводу. Під капотом у нього, як і раніше, стоїть заводський 3,0-літровий дизельний двигун V6 потужністю 249 к.с. А додаткову задню вісь обертає електропривід потужністю 282 к.с. Підзаряджання тягової батареї здійснюється за рахунок рекуперації енергії гальмування. Для зручності ремонту та обслуговування всі високовольтні компоненти упаковані в один корпус.
Як кажуть у Ricardo, установка системи HEX не потребує будь-яких змін у конструкції пікапа. Власник може зняти її та встановити на інший автомобіль, не порушуючи початкову цілісність базового.
Заводський електрифікований Ford Ranger з’явиться на ринку не раніше 2025 року. Пікап із 2,3-літровою системою PHEV, підготовлений спеціально для ринку Європи, Ford представив минулого тижня. За попередніми оцінками, на електротязі він проїжджатиме до 77 км.
Ford Ranger HEX 6×6 використовує електродвигун тільки для збільшення корисного навантаження та підвищення прохідності, але придбати його можна вже зараз. Щоправда, вартість допрацьованого пікапа доведеться поточнити у Ricardo.