X

Brabus запропонував своє бачення Mercedes-Benz E-Class

Известное немецкое тюнинг-ателье Brabus подготовило пакет доработок для нового поколения седана Mercedes-Benz E-Class (W 213).

Компанія Brabus понад 40 років здійснює тюнінг автомобілів із трипроменевою зіркою. Поява в модельній гаммі Mercedes-Benz нового покоління седана E-Class стала черговим викликом для майстрів із Боттропа.

Brabus підготував для покупців широку програму для модернізації новинки, зокрема всебічний тюнінг бензинових і дизельних моторів, елегантні спортивні аеродинамічні компоненти, а також широкий асортимент фірмових легкосплавних колісних дисків Brabus Monoblock діаметром від 18 до 21 дюйма. Крім того, в компанії провели роботу з тюнінгу підвіски, а також індивідуалізації інтер’єру.

Зокрема, Brabus пропонує кілька варіантів аеродинамічних китів для серії W 213. Крім естетичних цілей вони служать завданням зниження підйомної сили і поліпшення стабільності машини на високих швидкостях. Так, передній бампер отримав додатковий спойлер, а задній бампер хизується стильним дифузором.

Завершує картину квартет хромованих патрубків вихлопної системи і антикрило на кришці багажника. У компанії розробили численні аксесуари і варіанти оздоблення для нового E-Class. Особливим шиком стане фірмове оздоблення шкірою BRABUS Mastik і алькантарою будь-якого кольору.

Особливу увагу в компанії приділили підвісці. Зокрема, для любителів активного драйву пропонується комплект спортивних пружин і амортизаторів, що дають змогу зменшити кліренс на 30 мм, а для машин з пневмопідвіскою Air Body Control розроблено новий алгоритм роботи керуючої електроніки.

Програма тюнінга двигунів також передбачає кілька різних варіантів. Так, бензинова версія початкового рівня E 200 за рахунок встановлення нового блоку керування 4-циліндровим турбованим двигуном розвиває потужність 225 к.с. (+41 к.с.), а максимальний крутильний момент досягає 330 Нм (+30 Нм). Модуль Brabus PowerXtra D3 дає змогу збільшити потужність дизельного E 220 d на 27 к.с. (222 к. с.), а крутильний момент – на 50 Нм (450 Нм).

Шестициліндровий турбодизель версії E 350 d після апгрейда додав 51 «конячку» (309 к.с.), а момент досягає 720 Нм (+100 Нм). Причому максимум моменту доступний в тому самому діапазоні – від 1600 до 2400 об/хв. Форсований турбодизель дає змогу розігнати седан до 100 км/год за 5,7 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год.

Презентація седанів E-Class від Brabus відбудеться в рамках Женевського автосалону, який відкриється на початку березня.