Известное немецкое тюнинг-ателье Brabus подготовило пакет доработок для нового поколения седана Mercedes-Benz E-Class (W 213).
Особливу увагу в компанії приділили підвісці. Зокрема, для любителів активного драйву пропонується комплект спортивних пружин і амортизаторів, що дають змогу зменшити кліренс на 30 мм, а для машин з пневмопідвіскою Air Body Control розроблено новий алгоритм роботи керуючої електроніки.
Програма тюнінга двигунів також передбачає кілька різних варіантів. Так, бензинова версія початкового рівня E 200 за рахунок встановлення нового блоку керування 4-циліндровим турбованим двигуном розвиває потужність 225 к.с. (+41 к.с.), а максимальний крутильний момент досягає 330 Нм (+30 Нм). Модуль Brabus PowerXtra D3 дає змогу збільшити потужність дизельного E 220 d на 27 к.с. (222 к. с.), а крутильний момент – на 50 Нм (450 Нм).
Шестициліндровий турбодизель версії E 350 d після апгрейда додав 51 «конячку» (309 к.с.), а момент досягає 720 Нм (+100 Нм). Причому максимум моменту доступний в тому самому діапазоні – від 1600 до 2400 об/хв. Форсований турбодизель дає змогу розігнати седан до 100 км/год за 5,7 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год.
Презентація седанів E-Class від Brabus відбудеться в рамках Женевського автосалону, який відкриється на початку березня.