X

Ательє Manhart побудувало топову версію BMW 8 1990-х років (фото)

«Двухдверку» оснастили 420-сильным мотором от BMW M5

Німецьке ательє Manhart Performance представило розкішне купе Manhart MH8 5.0 V8, побудоване на базі BMW 850i 1990 випуску. Оригінальне купе BMW 8 випускалося у 1990-1999 роках. Усього за ці роки виготовили 30621 такий автомобіль. Більшість тиражу — 20 072 од. — припала на дебютну модифікацію 850i з 5,0-літровим бензиновим «атмосферником» V12 потужністю 300 к.с. Одна з таких «двохдверок» і стала основною нового проєкту Manhart із серії Classic Cars.

BMW 8 було досить дорогим задоволенням і при цьому не вирізнялося «спортивним» характером. Це і спричинило низький інтерес до моделі і як наслідок відсутності в лінійці топової M-версії. В 1992 інженери підрозділу BMW M виготовили єдиний прототип купе M8. Він був укомплектований 6,0-літровим V12 потужністю 640 л. У керівництві BMW вважали, що це занадто для автомобіля класу Gran Turismo і не дали проєкту «зелене світло». Найпотужнішою версією залишилася модифікація 850 CSi з 5,6-літровим V8 потужністю 380 к.с.

Manhart Performance вирішило виправити ситуацію, створивши свою M-версію дводверки. Заводський мотор BMW 850i 1990 тюнери замінили 5,0-літровим атмосферним V8 моделі S62B50. Він з’явився останніми роками виробництва BMW 8 Series покоління E31. Таким двигуном на 400 к.с. комплектували седан BMW M5 покоління E39 Для проекту Manhart MH8 5.0 V8 віддачу агрегату збільшили до 420 к.с. Працює він зі стандартною 6-ступінчастою «механікою» та заднім приводом. За належний звук агрегату відповідає кастомна вихлопна система із нержавіючої сталі.

Підвіску базового BMW 850i трохи занизили та переналаштували. У ній застосовуються пружини H&R та амортизатори Bilstein B6, а всі оригінальні елементи шасі доведені до стану нових. Також тюнери попрацювали над гальмівною системою дводверки. Наразі на автомобілі стоять потужні гальма з перфорованими дисками, спереду з 4-поршневими фіксованими супортами. Нові колісні диски Manhart Concave One «взуті» в шини Continental SportContact 7: спереду — 255/30 R 20, ззаду — 295/25 R 20.

Зовнішньо Manhart MH8 5.0 V8 відрізняється від базового BMW 850i невеликим спойлером на кришці багажника. Салон обшитий шкірою та замшею з контрастним рядком у фірмових кольорах підрозділу BMW M.

Читайте також:
Toyota Land Cruiser 300 отримав тюнінг-комплект від Liberty Walk

Ціна Manhart MH8 5.0 V8 не озвучується. Загалом тюнер планує виготовити п’ять таких купе.