Три модифікації та одинадцять варіантів виконання: нові подробиці про Mazda CX-90
Mazda CX-90 — трирядний флагманський кросовер із нового «преміального» сімейства Large Product Group. Офіційна прем’єра новинки відбулася тиждень тому, але, як виявилося, деякі деталі залишилися «за кадром».
Нові подробиці Mazda CX-90 стали відомі завдяки американському підрозділу марки. Ринок США визначено дебютним та головним для нового кросовера. Місцеві дилери вже почали приймати замовлення.
CX-90 побудований на новій платформі Skyactiv Multi Solution Scalable Architecture із поздовжнім розташуванням двигуна та базовим заднім приводом. Але американцям кросовер запропонують виключно із повним приводом.
Габарити моделі — 5121 х 2156 х 1745 мм (можуть трохи відрізнятися залежно від версії). Розмір колісної бази — 3119 мм. Дорожній просвіт — 203 або 206 мм (залежить від виконання). Об’єм багажного відділення — 422 літри та 2101 літр при складених спинках сидінь другого та третього ряду.
Як виявилось, окрім двох заявлених під час прем’єри модифікацій у Mazda CX-90 є ще й третя. Вона укомплектована рядною бензиновою «турбошісткою» e-Skyactiv-G 3.3 віддачею 284 к.с. та 450 Нм та 48-вольтовим стартер-генератором M Hybrid Boost. «Середня» версія укомплектована тією ж силовою установкою, але віддача e-Skyactiv-G 3.3 збільшена до 345 к.с. та 500 Нм. Також у CX-90 є плагін-гібридна модифікація із 2,5-літровим чотирициліндровим «атмосферником», електромотором та літій-іонною батареєю на 17,8 кВт•год. Сукупна віддача силової установки такого кросовера складає 327 к.с. та 500 Нм. Коробка у всіх випадках — восьмиступінчаста автоматична. Привід повний із муфтою підключення передньої осі.
На вибір запропоновано одинадцять варіантів виконання Mazda CX-90. Вже у базовій версії кросовер пропонує восьмимісний салон із 7,0-дюймовою цифровою панеллю приладів, 10,25-дюймовою мультимедійною системою та круїз-контролем. Диски — 19 дюймів. У списку систем активної безпеки автоматичне екстрене гальмування, контроль дорожньої розмітки та «сліпих зон», системи вибору режиму рухів та зменшення кренів у поворотах KPC (Kinematic Posture Control).
У дорожчих версій салон семимісний із двома капітанськими кріслами у другому ряду. Таким кросоверам дістався панорамний дах, два дисплеї по 12,3 дюйми (панель приладів та «мультимедійка»), підігрів сидінь та 21,0-дюймові колісні диски. Також заявлено адаптивний «круїз», камери кругового огляду та розширений комплекс електронних асистентів. Топова версія — шестимісна. Інтер’єр оздоблений шкірою наппа та натуральним деревом.
284-сильний Mazda CX-90 обійдеться від 40 970 до 54 325 доларів, включаючи 1375 доларів за доставку. Версія із 345-сильною «турбошісткою» коштує 53 125 – 61 325 доларів. Плагін-гібрид — від 48 820 до 58 325 доларів. За кузов у кольорі Artisan Red, Rhodium White, Soul Red Crystal Metallic або Machine Gray Metallic доведеться доплатити ще 595 доларів.