Toyota сказала "ні" світовому автопрому — компанія визначила унікальну стратегію розвитку
Toyota — один із небагатьох виробників, хто не поспішає повноцінно вступати в електромобільні перегони. Ба більше, в компанії не вважають свою боязкість із цього приводу помилкою, а радше навпаки – зваженим рішенням. Toyota цього року анонсувала вихід лише двох нових батарейних моделей.
Така неспішність різко контрастує з іншими учасниками світового автопрому, які вже розробили і озвучили плани з масштабної електрифікації модельних лінійок. У компанії не заперечують, що такі зміни чекають і їх. Але зараз Тойота не готова зосередиться тільки на електротранспорті.
Свою повільність японці пояснюють невизначеністю на ринку, що поки ще зароджується. Важко спрогнозувати, що буде далі в умовах “швидкого” інтересу до традиційних EV. Можливо, скоро вони втратять загальну увагу, яку покупці перенаправлять в інший бік.
Ще один нюанс — екологічні проблеми. Виробник розглядає весь життєвий цикл автомобіля з точки зору скорочення викидів вуглецю. Існують дослідження, які доводять, що електромобілі і їхні батареї більш шкідливі, для навколишнього середовища, ніж вихлопні гази автомобілів з ДВЗ. Тобто в Toyota тверезо оцінюють ризики виробництва та утилізації електромобілів.
Крім усього перерахованого вище, компанія приділяє особливу увагу перевагам споживачів. Наприклад, у США електромобілі становлять менше 2% від усього автомобільного ринку країни. Саме з цієї причини японський виробник не поспішає йти ва-банк, а планує пропонувати гібриди, електромобілі, бензинові та автомобілі на паливних елементах, щоб надати покупцям повноцінний вибір.
Нагадаємо, що перший батарейний електромобіль виробника Toyota bZ4x у серійній модифікації дебютує наприкінці 2021 року. У продажу кросовер має з’явитися в 2022-му. Він стане одним з семи електричних транспортних засобів, які японці будуть пропонувати до 2025 року.